Oczekiwanie na realizację zamówienia

 

  • Możesz zmodyfikować zamówienie najpóźniej 10 dni roboczych przed wybranym terminem realizacji. Jeśli zmieniła się liczba uczniów, zadzwoń pod numer 801 88 10 10.
  • O możliwości modyfikacji zamówienia dwukrotnie przypomnimy SMS-ami.
  • Zamawiający otrzyma SMS lub e-mail z informacją o nadaniu przesyłki (w dniu jej nadania).

Przygotowanie do odbioru zamówień

 

  • Zadbaj o to, by kurier mógł wjechać na teren szkoły.
  • Pomyśl o usprawnieniach odbioru paczek/zamówienia. Jeśli szkoła ma wózek, upewnij się, że będzie dostępny podczas dostawy.
  • Wskaż kurierowi miejsce na paczki – jeśli kurier nie otrzyma odpowiedniej informacji, będzie kierował się zasadą obligującą go do pozostawienia przesyłki za drzwiami wejściowymi do budynku.

Odbiór przesyłek

 

  • Doręczenie nastąpi w dniu powszednim w godzinach od 8.00 do 16.00.
  • Poinformu pracowników szkoły o możliwości odebrania zamówienia
  • Sprawdź wraz z kurierem liczbę i stan paczek oraz porównaj ją z informacjami zawartymi w liście przewozowym.
  • Nie potwierdzaj odbioru, jeśli liczba paczek okaże się niezgodna z danymi z listu przewozowego. Ustal z kurierem datę dostawy brakujących paczek.
  • Każdej zniszczonej paczce (zalanie, zgniecenie, porwanie) zrób zdjęcie, a następnie spisz protokół szkody w obecności przewoźnika − odpowiednim drukiem dysponuje kurier.

Zapewniamy bezpieczny odbiór przesyłek. Paczki podlegają dezynfekcji przy użyciu profesjonalnych ozonatorów w treminalach i sortowniach. 

Rozpakowanie paczek w szkole

 

  • Po odbiorze w pełni zrealizowanego zamówienia w paczce z napisem DOKUMENTY (oznaczenie na pudełku) znajdziesz fakturę i dokument wydania z magazynu (WZ).
  • Sprawdź zgodność dostarczonych tytułów z drukiem zamówienia, WZ i fakturą.
  • Pamiętaj, że zamówienia mogą zostać zrealizowane częściowo. 

Publikacje opieczętowane nie podlegają zwrotowi!

 

  • Upewnij się, czy liczba podręczników jest zgodna z zamówieniem i fakturą przed włączeniem publikacji do katalogu szkolnej biblioteki i ic ostemplowaniem.
  • W ramach realizacji zamówienia dla klas 1-3 oprócz publikacji dla uczniów zostaną dostarczone także publikacje dla nauczycieli (zgodnie z promocją sprzedażową opisaną w zamówieniu). Liczba kompletów dla nauczycieli będzie równa podanej w formularzu zamówienia liczbie oddziałów w danym roczniku.

Zwroty i reklamacje

 

  • Na zgłoszenie reklamacji masz 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Zwroty są przyjmowane w wysokości nieprzekraczającej 5% zamówienia.
  • Zwracane publikacje przyjmowane są do 30 listopada 2020 roku.
  • Informacje o zwrocie i reklamacji przyjmujemy wyłącznie telefonicznie: 801 88 10 10.
  • Wypełnij formularz zwrotu, który otrzymasz drogą elektroniczną bezpośrednio po zgłoszeniu, a następnie koniecznie dołącz go do przesyłki.
  • Zwrotom nie podlegają produkty opieczętowane przez szkołę oraz noszące znamiona użytkowania.
  • Rozliczenie nastąpi w terminie do 30 dni od momentu dostarczenia paczki do wydawnictwa.

Rozliczenie zamówienia

 

  • Rozlicz dotację z odpowiednią jednostką samorządu terytorialnego. Pamiętaj, że dotacja celowa może zostać wykorzystana do końca roku budżetowego, na który została przyznana. 
  • Sprawdź, czy dostarczono fakturydo wszystkicj zrealizowanych zamówień.
  • Potrzebujesz duplikatu faktury? Zadzwoń: 801 88 10 10.
  • Pamiętaj o terminowym uregulowaniu płatności za dokonane zakupy. Ważne! W tytule przelewu podaj numery faktur.

Zamawianie dodatkowych publikacji

 

 

  • Oferta dotacyjna Nowej Ery jest ważna do 31 grudnia 2020 r.
  • Zamówienia są przyjmowane bezpośrednio przez przedstawicieli oświatowych lub przez konsultantów z Centrum Kontaktu pod numerem telefonu 801 88 10 10.