Potrzebujesz pomocy? Chcesz zamówić nasze produkty? Skontaktuj się z nami! Nasi doradcy dołożą wszelkich starań, aby Ci pomóc. Pamiętaj, jesteśmy dla Ciebie!
Szanowni klienci,
wraz z instalacją programów z serii eduSensus, instalowany jest równie ważny program Aktualizator, którego współdziałanie z programami pozwala dostosować nasze produkty do zmian technologicznych. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z materiałem, który krok po kroku przeprowadzi Państwa przez proces działania programu Aktualizator.
UWAGA SŁUCHOWA
UWAGA SŁUCHOWA PRO
Przed rozpoczęciem terapii z zastosowaniem programów z grupy DYSKALKULIA prosimy o zmianę ustawienia w programie RSM2. Aktualnie parametry Przecięcie i Filtr HP ustawione są w sposób następujący:
Prawidłowe ustawienie, to:
Aby zmienić ustawienia programu, według powyższej wskazówki, należy otworzyć kartę ucznia klikając go dwukrotnie na liście uczniów:
Następnie wybrać Treningi słuchowe:
W kolejnym kroku Dodaj program terapii:
Z rozwijalnej listy grupy programów wybrać DYSKALKULIA, a następnie nazwa programu: RSM2:
Zatwierdzić wybór przyciskiem Wybierz:
Wybrany program RSM2 należy wyedytować za pomocą przycisku Edytuj:
I zmienić ustawienia parametrów Przecięcie i Filtr HP:
Zapisać zmiany za pomocą przycisku Zapisz.
A oto video instrukcja konfiguracji ścieżki terapeutycznej dyskalkulii w programie Uwaga Słuchowa PRO:
Przed rozpoczęciem terapii z zastosowaniem programów z grupy ADHD prosimy zwrócić uwagę na nazwy wybieranych programów.
Na aktualnej liście programów widoczna jest dwukrotnie nazwa programu SF (MUSIC):
Prawidłowa nazwa DRUGIEGO od góry programu (oznaczony numerem „2.”), to: SF (MOTORIC). Program ten posiada ustawienia odpowiednie dla SF (MOTORIC).
Aby zmienić nazwę programu, należy otworzyć kartę ucznia klikając go dwukrotnie na liście uczniów:
Następnie wybrać Treningi słuchowe:
W kolejnym kroku Dodaj program terapii:
Z rozwijalnej listy grupy programów należy wybrać ADHD:
Następnie kliknąć nazwę DRUGIEGO od góry programu SF (MUSIC). Zatwierdzić przyciskiem Wybierz:
Wybrany program należy wyedytować za pomocą przycisku Edytuj:
W polu Nazwa programu należy wpisać prawidłową nazwę SF (MOTORIC) i zatwierdzić zmianę przyciskiem Zapisz:
A oto video instrukcja konfiguracji ścieżki terapeutycznej ADHD w programie Uwaga Słuchowa PRO:
Przegląd serwisowy zestawu Uwaga słuchowa wersja 2.0
Obejmuje
Wyłączenia
Przegląd nie obejmuje napraw wykrytych usterek. Ewentualne naprawy zostaną wycenione i na wniosek Klienta zrealizowane w ramach dodatkowej usługi.
Przegląd serwisowy zestawu Uwaga słuchowa PRO wersja 3.0 / 3.1
Obejmuje
Wyłączenia:
Przegląd nie obejmuje napraw wykrytych usterek. Ewentualne naprawy zostaną wycenione i na wniosek Klienta zrealizowane w ramach dodatkowej usługi.
Desktop:
W niektórych programach z serii programów do diagnozy i terapii logopedycznej Logopedia może wystapić problem z drukowaniem ćwiczeń.
W celu jego rozwiązania, należy pobrać i zainstalować program:
Po zapisaniu pliku na komputerze należy go rozpakować. Należy kliknąć pobrany plik prawym przyciskiem myszki i wybrać "Wyodrębnij wszystkie (Extract all)", wskazać lub wpisać ścieżkę docelową wyodrębniania (tzn. miejsca na dysku, w którym wypakowane zostaną wszystkie pliki z tego archiwum) i kliknąć Wyodrębnij (Extract).
Alternatywnie można pobrać zewnętrzny program obsługujący archiwa zip np. ze strony www.winzip.com.
Aby zainstalować program po rozpakowaniu, trzeba kliknąć prawym przyciskiem myszy plik setup.exe, a następnie wybrać polecenie „Otwórz”.
Po uruchomieniu ćwiczenia z rzeczownikami w programie Zabawy słowem cz. 1 może się pojawić problem z nagrywaniem dźwięku.
W celu rozwiązania tego problemu, należy pobrać i zainstalować plik 'orm1_patch' - plik dostępny poniżej. Po zapisaniu pliku na komputerze należy go rozpakować. Należy kliknąć pobrany plik prawym przyciskiem myszki i wybrać "Wyodrębnij wszystkie (Extract all)", wskazać lub wpisać ścieżkę docelową wyodrębniania (tzn. miejsca na dysku, w którym wypakowane zostaną wszystkie pliki z tego archiwum) i kliknąć Wyodrębnij (Extract).
Alternatywnie można pobrać zewnętrzny program obsługujący archiwa zip np. ze strony www.winzip.com.
Aby zainstalować program po rozpakowaniu, trzeba kliknąć prawym przyciskiem myszy plik orm1_patch.exe, a następnie wybrać polecenie „Otwórz”.
Pakiet Logopedia zawiera dodatkowe materiały w różnych formatach, które mogą być otwierane i drukowane za pośrednictwem zewnętrznych aplikacji:
Jeżeli karty pracy nie otwierają się, najczęściej jest to powiązane z brakiem aplikacji Adobre Reader. W takiej sytuacji należy pobrać ją z witryny https://get.adobe.com/pl/reader/. Prosimy jednak o zwrócenie uwagi na dodatkową treść oferowaną przez firmę Adobe, która może zostać pobrana i zainstalowana.
Program Adobe Reader jest również dostępny na każdej płycie instalacyjnej pakietu Logopedia w katalogu Others.
Na pendrivie z produktem LOGOPEDIA PRO – pakiet POSZERZONY wersja 3.0 powinny znajdować się 2 pliki:
setup.exe
Przewodnik_Pomoce_dydaktyczne.pdf
Na pendrivie z produktem LOGOPEDIA PRO – pakiet GOLD wersja 3.0 powinny znajdować się 2 pliki:
setup.exe
Przewodnik_Pomoce_dydaktyczne.pdf
Na pendrivie z produktem LOGOPEDIA PRO – pakiet PLATINUM wersja 3.0 powinny znajdować się 2 pliki:
setup.exe
Przewodnik_Pomoce_dydaktyczne.pdf
Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie LOGOPEDIA PRO, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.
Wersja 3.0 / 3.1
Desktop
Wersja 4.0
Desktop
Mobile
Wersja 3.0 / 3.1 / 3.2
Desktop
Wersja 4.0
Desktop
Mobile
Wersja 3.0 / 3.1 / 3.2
Desktop
Wersja 4.0
Desktop
Mobile
Wersja 3.0 / 3.1 / 3.2
Desktop
Desktop:
Na pendrivie z produktem DYSLEKSJA PRO wersja 3.0 powinny znajdować się 7 plików:
setup.exe
DYSLEKSJA-PRO-Litery-przewodnik.pdf
DYSLEKSJA-PRO-Ocena-przyczyn-przewodnik.pdf
DYSLEKSJA-PRO-Ocena-ryzyka-przewodnik.pdf
DYSLEKSJA-PRO-SRD-skala-ocen.pdf
DYSLEKSJA-PRO-Trening-przewodnik.pdf
Pomoce-dydaktyczne-przewodnik.pdf
Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie DYSLEKSJA PRO wersja 3.0 , prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.
DESKTOP:
MOBILE:
Desktop:
Na pendrivie z produktem WSPOMAGANIE ROZWOJU PRO wersja 3.0 powinny znajdować się 4 pliki:
setup.exe
Przewodnik_Pomoce_dydaktyczne.pdf
Przewodnik_WSPOMAGANIE-ROZWOJU-PRO-cz1.pdf
Przewodnik_WSPOMAGANIE-ROZWOJU-PRO-cz2.pdf
Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie WSPOMAGANIE ROZWOJU PRO wersja 3.0 , prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.
Desktop:
Aplikacja MatŚwiat w wersji sieciowej korzysta z portu 1666, w związku z czym wskazany port musi zostać dodany do wyjątków zapory systemowej, aby zapewnić poprawną komunikację. Dodatkowo, w przypadku obecności jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania antywirusowego, należy dodać do tzw. wyjątków/wyłączeń/wykluczeń plik flashex.exe.
Po stronie serwera aplikacji należy utworzyć odpowiednie reguły dla pliku FlashMac.
W przypadku komunikatu o problemach w komunikacji prosimy o tymczasowe wyłączenie wszelkich zabezpieczeń antywirusowych, aby sprawdzić, czy możliwa jest komunikacja i wówczas odpowiednio skonfigurować wyjątki/wykluczenia.
Pomocny może okazać się przygotowany poradnik opracowany przez Centrum Pomocy, który jest dostępny poniżej.
Na pendrivie z produktem MATświat PRO wersja 3.0 powinno znajdować się 7 elementów:
setup.exe
Przewodnik_MatSwiat-cz1.pdf
Przewodnik_MatSwiat-cz2.pdf
Przewodnik_MatSwiat-cz3.pdf
Przewodnik_MatSwiat-cz4.pdf
Przewodnik_MatSwiat-cz5.pdf
MatŚwiat – arkusze ćwiczeń do druku
Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie MATświat PRO wersja 3.0 , prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.
DESKTOP:
MOBILE:
DESKTOP:
MOBILE:
Desktop/PC |
system operacyjny: Windows 7/8.1/10 wersje 32-bit i 64-bit procesor: 2,4 GHz pamięć RAM: 4 GB karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 px karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami/słuchawkami i mikrofonem mysz lub inne urządzenie wskazujące port USB 2.0/3.0 5 GB wolnego miejsca na dysku twardym |
Urządzenia mobilne |
procesor 4 x 1.6 GHz pamięć RAM min. 2 GB ekran 10" pamięć urządzenia min. 16 GB slot na kartę SD kamera przednia (w pozycji horyzontalnej) android 6.0 - 9.0 |
Licencje mają ważność bezterminową.
Każdy klucz licencyjny można użyć jeden raz na urządzeniu typu PC/laptop i jeden raz na urządzeniu mobilnym.
Po odinstalowaniu programu SPEKTRUM AUTYZMU PRO na urządzeniu typu PC/laptop możliwe jest ponowne użycie klucza licencyjnego (na tym samym lub innym urządzeniu tego typu) pod warunkiem, że podczas deinstalacji urządzenie będzie miało połączenie z Internetem. Klucz licencyjny jest wówczas zwalniany w systemie generowania licencji. W ten sposób można go użyć wielokrotnie przy kolejnych zmianach urządzeń, na których instalowana jest aplikacja SPEKTRUM AUTYZMU PRO.
Po odinstalowaniu programu SPEKTRUM AUTYZMU PRO na urządzeniu mobilnym klucz licencyjny nie jest zwalniany w systemie generowania licencji. Dlatego przy każdej ponownej instalacji programu SPEKTRUM AUTYZMU PRO na urządzeniu mobilnym należy skontaktować się z Infolinią (tel. 58 768 22 22; mail: wsparcie@nowaera.pl) w celu zwolnienia klucza licencyjnego w systemie i umożliwienia jego ponownego użycia.
DESKTOP:
MOBILE:
Desktop:
DESKTOP:
Desktop:
Na pendrivie z produktem Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY wersja 3.0 powinny znajdować się 2 pliki:
setup.exe
Przewodnik_Kazdy-uczen-to-UCZEN-ZDOLNY.pdf
Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY wersja 3.0 , prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.
Dodanie administratora i pacjenta
Diagnoza
Terapia
Ćwiczenia
Programy narzędziowe
Dokumenty
Film prezentujący działanie programu oraz dostępne gry.
Ekran główny
Ćwiczenia
Programy narzędziowe
Kreator zajęć
Praca w grupie
Działanie programu
Aplikacja
Praca z programem
Kreator komiksów
Kreator zajęć
Praca w grupie
Film prezentujący jak tworzyć konta uczniów, jak je edytować i usuwać. Przełączanie między użytkownikami programu.
Film prezentujący jak tworzyć konta nauczycieli, jak przypisywać je do odpowiednich grup, jak nadawać dostępy do uczniów i ich zajęć.
Film prezentujący zarządzanie grupami: dodawanie i edycja grup, zarządzanie użytkownikami w obrębie grupy, wyszukiwanie, organizacja pracy uczniów i nauczycieli.
Film dla nauczyciela pokazujący jak przeprowadzić rozmowę kontrolną z uczniem oraz jak zapisać i wydrukować jej wyniki. Na podstawie udzielonych przez ucznia odpowiedzi aktywowane zostaną dla niego odpowiednie ćwiczenia (typu Powtórka) – do powtórzenia materiału, którego jeszcze nie opanował w wymaganym stopniu – jak i ćwiczenia należące do zalecanej jednostki lekcyjnej.
<
Film prezentujący raporty i podsumowania pracy uczniów.
Film pokazujący jak ustawiać i zarządzać pracą uczniów w odpowiedniej kolejności w obrębie grup.
Film przedstawiający możliwe ustawienia programu, edycję skali ocen, możliwości kończenia pracy ucznia.
Film prezentujący narzędzia do prowadzenia rejestracji uczniów – dodawanie, edycja, usuwanie kont użytkowników.
Film pokazujący uruchamianie aplikacji ucznia, podgląd uzyskanych przez niego wyników oraz możliwości ich wydruku.
Film pokazujący jak tworzyć własne zadania z dostępnej w programie bazy zasobów.
Film przedstawiający jak odnotowywać odbyte z uczniem zajęcia oraz jak wprowadzać ewentualne uwag dotyczące pracy ucznia.
Film prezentujący dostępne w aplikacji materiały pomocne w procesie nauczania, przygotowane do wydruku.
Film prezentujący jak tworzyć konta użytkowników, jak je edytować i usuwać. Zarządzanie uczestnikami zajęć.
Film prezentujący zarządzanie grupami: dodawanie i edycja grup, zarządzanie użytkownikami w obrębie grupy, wyszukiwanie, organizacja pracy pacjentów.
Moduł prezentujący indywidualne informacje o danym użytkowniku: sprawność motoryczna, funkcje słuchowo-językowe, funkcje wzrokowe, czytanie i pisanie, inne.
Moduł do importowania dokumentów generowanych przez moduły diagnostyczne programu. Import możliwy jest po przeprowadzeniu prób diagnostycznych.
Film prezentujący moduł narzędziowy do wprowadzenia przez Terapeutę uwag na danym etapie terapii oraz sugerowanej listy zajęć dla pacjenta.
Film przedstawiający uruchamianie ćwiczeń wybranej części materiału.
Film pokazujący jak tworzyć własne zajęcia ze stron dostępnych w poszczególnych częściach programów.
Film prezentujący dostępne w aplikacji wszelkie materiały pomocne w procesie terapii, przygotowane do wydruku.
Filmy prezentujące działanie aplikacji, jej poszczególne funkcjonalności oraz dostępne ćwiczenia.
Praca indywidualna
Praca grupowa
Ćwiczenia
Diagnoza
Kreator zajęć
Wyniki i materiały dodatkowe
Główny ekran, spis treści i ćwiczenia
Moje zasoby, kreator dyplomów
Moje zajęcia, karty pracy, moje pliki
W związku z informacjami medialnymi dotyczącymi zakończenia wsparcia dla technologii Flash po roku 2020, zapewniamy, że programy z serii eduSensus w wersji 3.0 oraz 3.1 będą nadal działały prawidłowo po 1 stycznia 2021 r. Pod hasłem „technologia Flash” często rozumiana jest całość technologii interaktywnej wytworzonej przez firmę Adobe (m.in. Air, Flash, Flex). Wraz z końcem 2020 kończy się wsparcie obsługi Flash (co dotyczy przede wszystkim przeglądarek internetowych). Oznacza to, że strony internetowe wykorzystujące Flash, przestaną wyświetlać elementy wykonane w tej technologii (więcej informacji tutaj: https://www.adobe.com/pl/products/flashplayer/end-of-life.html). Zmiana ta nie dotyczy aplikacji desktopowych, takich jak programy eduSensus. Innymi słowy wycofanie wsparcia dostawców przeglądarek (Chrome, Firefox, Opera, Edge) dla obsługi technologii Flash nie ma żadnego wpływu na działanie aplikacji instalowanych lokalnie, w tym programów eduSensus.
Aplikacje eduSensus przygotowane są w technologii Adobe AIR (aktualne i wspierane oprogramowanie) i zawierają wszystkie niezbędne komponenty do obsługi interaktywnych ćwiczeń oraz zasobów flashowych, które są wykorzystane w niektórych elementach produktów z serii eduSensus. Programy te działają więc niezależnie od zewnętrznych zmian technologicznych.
Przypominamy również, że produkty eduSensus działają w pełni offline, czyli do ich pełnego funkcjonowania nie jest wymagany dostęp do Internetu.
Programy z serii eduSensus mogą być z powodzeniem wykorzystywane podczas nauki zdalnej, a uczeń może z nich korzystać w warunkach zdalnej nauki poprzez opcję przekazania kontroli w popularnych komunikatorach.
Nad poprawnością działania naszych programów nieustannie czuwają specjaliści z działu utrzymania aplikacji i wsparcia technicznego, do których, w przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, można się zwrócić o pomoc: wsparcie@nowaera.pl
Konsument to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca to osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Niezgodność przedmiotu z umową, czyli wada towaru, to zarówno uszkodzenie przedmiotu, o którym sprzedający nie wspomniał w opisie oferty, jak również brak cech lub właściwości, które dana rzecz powinna posiadać lub o których zapewniał sprzedawca.
W szczególności towar uznawany jest za niezgodny z umową (wadliwy), jeśli:
W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z umową kupujący ma prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi lub gwarancji (jeśli została ona udzielona).
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.
Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
Wada prawna dotyczy przedmiotów sprzedanych, które stanowią własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu przedmiotem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. W razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa.
Zgłoszenia z tytułu rękojmi kupujący składa do sprzedającego. Kupujący może ubiegać się o:
DO POBRANIA:
FORMULARZ REKLAMACYJNY Reklamacja z tytułu rękojmi
Gwarancja to zobowiązanie gwaranta wobec konsumenta, że wymieni, naprawi lub przyjmie przedmiot (i zwróci pieniądze), który nie spełnia cech określonych w dokumencie gwarancyjnym, opisie a nawet reklamie. Gwarantem może być zarówno producent, sprzedawca, jak i importer.
Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym lub opisie oferty lub w reklamie towaru.
Z reguły nowe przedmioty oferowane przez przedsiębiorców są objęte gwarancją, jednak to gwarant decyduje, czy udzieli gwarancji na swój produkt, jaka będzie jej treść oraz zakres. Gwarancja powinna zawierać:
Oświadczenie gwarancyjne powinno zostać sporządzone w języku danego kraju, w którym produkt został wprowadzony do obiegu.
DO POBRANIA:
FORMULARZ REKLAMACYJNY Reklamacja z tytułu oświadczenia gwarancyjnego
W celu sprawnej obsługi reklamacji przedstawiamy kilka kroków, które pozwolą nam szybko podjąć działania w danym zgłoszeniu.
- formularz zgłoszeniowy
- dowód zakupu
DO POBRANIA:
FORMULARZ REKLAMACYJNY Reklamacja z tytułu rękojmi
FORMULARZ REKLAMACYJNY Reklamacja z tytułu oświadczenia gwarancyjnego
Sprzęty komputerowe oraz inne urządzenia prosimy zapakować w oryginalny karton oraz wypełnić wszystkie luki przestrzenne tak, aby zawartość nie mogła przemieszczać się w kartonie. Przy pakowaniu należy starannie zakleić wszystkie kanty kartonu taśmą, a paczkę okleić oznaczeniami załączonymi na dole strony.
Za każdym razem do przesyłki należy załączyć komplet dokumentów reklamacyjnych:
Adres dostawy:
Dział Helpdesk
Nowa Era Sp. z o.o.
Marynarki Polskiej 197
„budynek Palio A”
80-557 Gdańsk
Przed wysłaniem paczki zadzwoń i potwierdź wysyłkę konsultantowi Nowej Ery.
DO POBRANIA:
OZNACZENIE.pdf
Poza wsparciem merytorycznym w ramach usług pogwarancyjnych oferujemy Państwu również możliwość odpłatnych usług, takich jak naprawy uszkodzonych sprzętów (uszkodzenia mechaniczne lub po gwarancji), konserwacje, przeglądy techniczne.
W celu sprawnej obsługi reklamacji przedstawiamy kilka kroków, które pozwolą nam szybko podjąć działania w danym zgłoszeniu.
- formularz zgłoszeniowy
- dowód zakupu
DO POBRANIA:
Sprzęty komputerowe oraz inne urządzenia prosimy zapakować w oryginalny karton oraz wypełnić wszystkie luki przestrzenne tak, aby zawartość nie mogła przemieszczać się w kartonie. Przy pakowaniu należy starannie zakleić wszystkie kanty kartonu taśmą, a paczkę okleić oznaczeniami załączonymi na dole strony.
Za każdym razem do przesyłki należy załączyć komplet dokumentów reklamacyjnych:
Adres dostawy:
Dział Helpdesk
Nowa Era Sp. z o.o.
Marynarki Polskiej 197
„budynek Palio A”
80-557 Gdańsk
Przed wysłaniem paczki zadzwoń i potwierdź wysyłkę konsultantowi Nowej Ery.
DO POBRANIA:
OZNACZENIE.JPG
Szanowni Klienci,
z dniem 01.01.2022 roku zakończyliśmy wsparcie techniczne dla poniższych programów:
Dysleksja v 2.0
Logopedia v 2.0
MatŚwiat v 2.0
Wspomaganie Rozwoju v 2.0
Zakończenie okresu wsparcia oznacza, że produkty nadal mogą być instalowane i używane na dotychczasowych konfiguracjach, ale tylko przy użyciu posiadanych przez Państwa licencji i kluczy aktywacyjnych. Nie będą generowane nowe klucze aktywacyjne ani licencje.
Z dniem 01.01.2021 roku zakończyliśmy wsparcie techniczne dla poniższych programów:
Logopedia v 1.8
Wspomaganie rozwoju v 1.1
Dysleksja v 1.0
Dysleksja v 1.1
Dysleksja v 1.2
MatŚwiat v 1.0
MatŚwiat – wersja sieciowa v 1.0
Uczeń Zdolny v 1.0
Gotowość Szkolna 1.0
Uczeń na Start v 1.0
Przedszkolak na Start v 1.0
Obudź moje zmysły v 1.0
Od szlaczka krzywego do pisma pięknego v 1.0
Szacuje przeliczam obliczam v 1.0
Klaszczę, tupię, podskakuję v 1.0
Uczę się i bawię v 1.0
Terapia i rozwój v 1.0
euroPLUS+ dla dzieci Angielski WOW
euroPLUS+ dla dzieci Pingwin Alex i Przyjaciele
euroPLUS+ dla dzieci Angielski dla nastolatków
euroPLUS+ Angielski dla dzieci Nicole and Tommy
Programy z serii eduROM dla Szkół Podstawowych:
Język polski, klasy: 4,5,6
Przyroda, klasy: 4,5,6
Historia i Społeczeństwo, klasy: 4,5,6
Matematyka, klasy: 4,5,6
Programy z serii eduROM dla Szkół Gimnazjalnych:
Geografia, klasy: 1,2,3
Matematyka, klasy: 1,2,3
Historia, klasy: 1,2,3
Chemia, klasy: 1,2,3
Język polski, klasy: 1,2,3
Biologia, klasy: 1,2,3
Fizyka, klasy: 1,2,3
Programy z serii eduROM dla Szkół Ponadgimnazjalnych:
Przedsiębiorczość
Chemia
Matematyka
Biologia
Programy z serii eduROM Gry Edukacyjne:
Czytam i piszę
Matematyka na wesoło: Pierwsze odkrycia
Matematyka na wesoło: Wesołe miasteczko
Matematyka na wesoło: Zoo
Matematyka na wesoło: Wyspa skarbów
Matematyka na wesoło: Fabryka zabawek
Matematyka na wesoło: Stare zamczysko
Matematyka na wesoło: Niezwykłe wakacje
Matematyka na wesoło: Podwodny świat
Matematyka na wesoło: Tajemnicza wiadomość
Matematyka na wesoło: Podróż dookoła świata
Matematyka na wesoło: Detektyw
Matematyka na wesoło: Kosmiczne pogotowie
Matematyka na wesoło: Wielki koncert
Przyroda Na ratunek planecie cz.1
Przyroda Na ratunek planecie cz.2
Przygoda z przyrodą
Zakończenie okresu wsparcia oznacza, że produkty nadal mogą być instalowane i używane na dotychczasowych konfiguracjach, ale tylko przy użyciu posiadanych przez Państwa licencji i kluczy aktywacyjnych. Nie będą generowane nowe klucze aktywacyjne ani licencje.
Z dniem 01.03.2018 roku zakończyliśmy wsparcie techniczne dla poniższych programów:
Logopedia v 1.0
Logopedia v 1.2
Logopedia v 1.5
Logopedia v 1.7
Tomatis
eduROM - Strefa G (Sieciowa)
eduROM - Strefa P (Sieciowa)
Angielski dla dzieci
Systemy Badań Przesiewowych 2007: Widzę, Słyszę, Mówię
W razie pytań prosimy o kontakt e-mailowy: wsparcie@nowaera.pl lub poprzez infolinię: 58 768 22 22.
DEFINICJE
Zakończenie produkcji (ZP) – data zakończenia wytwarzania danego produktu lub wersji produktu.
Gwarancja (G) – okres ochrony gwarancyjnej upoważniający do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Najczęściej udzielana jest na okres 12 lub 24 miesięcy. Gwarancja jest podstawą do złożenia reklamacji, a tryb realizacji reklamacji określa karta gwarancyjna.
Okres serwisowania produktu (OSP) – okres wsparcia Klienta trwający 5 lat od momentu sprzedaży produktu. W tym czasie Klient ma prawo zgłaszać uwagi, poprawki, które po okresie gwarancyjnym realizowane są odpłatnie.
Najdłużej wsparciem objęta jest ostatnia sztuka produktu wyprzedana z magazynu NE (nie od dystrybutora!). Po jej wyprzedaniu następuje oficjalne ogłoszenie końca serwisowania i od tego momentu producent udziela wsparcia ostatnim sztukom jeszcze przez 2 lata. W praktyce oznacza to, że Klienci, którzy zakupili ostatnie sztuki produktu na krótko przed zakończeniem ich wsparcia, będą mieli krótszy okres serwisowania niż Klienci, którzy zakupili pierwsze sztuki, zaraz po wypuszczeniu produktu na rynek.
Okres serwisowania zawiera okres gwarancji.
Zakończenie serwisowania produktu (EOL) – „End of live”. Data zakończenia okresu serwisowania produktu. Powinna być określona na początku cyklu życia produktu, a odpowiednia informacja powinna być znana Klientom przy zakupie danego produktu.
Sprzęty komputerowe oraz urządzenia do terapii metodą Tomatisa prosimy zapakować w oryginalny karton oraz wypełnić wszystkie luki przestrzenne tak, aby zawartość nie mogła przemieszczać się w kartonie. Przy pakowaniu należy starannie zakleić wszystkie kanty kartonu taśmą, a paczkę okleić następującymi oznaczeniami (pliki do pobrania poniżej):
Do wyświetlenia tych dokumentów potrzebny jest pogram Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, możesz go pobrać tutaj.
Uwaga! Przed pobraniem pliku należy odznaczyć opcję "Oferta opcjonalna", aby uniknąć zainstalowania dodatkowych programów.
Za każdym razem do przesyłki należy załączyć wypełniony formularz (do pobrania poniżej).
Paczkę należy przesłać na adres:
Dział Helpdesk
Nowa Era Sp. z o.o.
Marynarki Polskiej 197
„budynek Palio A”
80-557 Gdańsk
Polska
Zadzwoń i potwierdź wysyłkę konsultantowi Nowej Ery.
Dziękujemy!
Darmowa usługa zdalnej pomocy technicznej dla Klientów indywidualnych
Usługa zdalnej pomocy technicznej została uruchomiona w celu ułatwienia rozwiązywania oraz diagnozy zgłaszanych problemów technicznych dotyczących oprogramowania.
Nasi konsultanci działu Pomocy technicznej (w godzinach pracy) za pomocą specjalnego oprogramowania będą mogli udzielić pomocy bezpośrednio na komputerze Klienta.
Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30–16.30 (nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy).
Ogólne warunki świadczenia usług serwisowych zdalnie (“Umowa”)
Zdalna usługa serwisowa: usługa świadczona ‘na odległość’ przez Help Desk przy pomocy/ z wykorzystaniem łączy internetowych oraz odpowiedniego Oprogramowania, polegająca na diagnozowaniu Problemów zaistniałych w trakcie korzystania z Produktu i usuwaniu Usterek bezpośrednio na komputerze Użytkownika poprzez nawiązanie połączenia pomiędzy komputerem Użytkownika a komputerem Konsultanta i uzyskanie przez Konsultanta dostępu do komputera Użytkownika na prawach użytkownika tego komputera, na czas trwania Zdalnej usługi serwisowej;
Oprogramowanie: oprogramowanie licencjonowane przez Nową Erę od osób trzecich, pobierane przez U??ytkownika, umożliwiające nawiązanie połączenia pomiędzy komputerem Konsultanta a komputerem Użytkownika i przeprowadzenie na odległość Zdalnej usługi serwisowej;
Help Desk: zespół konsultantów Nowej Ery świadczący usługi serwisowe, w tym Zdalną usługę serwisową;
Konsultant: osoba z zespołu konsultantów Nowej Ery wyznaczona do zdiagnozowania Problemu zaistniałego w trakcie korzystania z Produktu przez Użytkownika i usunięcia Usterki;
Użytkownik: użytkownik Produktu, korzystający z Produktu na podstawie odrębnej umowy licencyjnej;
Komputer Użytkownika: komputer znajdujący się w dyspozycji Użytkownika;
Produkt: program autorstwa Nowa Era (lub YDP) będący przedmiotem Zdalnej usługi serwisowej;
Usterka: jakakolwiek wada fizyczna uniemożliwiająca korzystanie z Produktu zgodnie z jego przeznaczeniem z przyczyn tkwiących w tym Produkcie przed momentem jego zakupu;
Problem jakakolwiek awaria lub inna nieprawidłowość zaistniała w trakcie korzystania z Produktu, których przyczyną jest w szczególności:
(a) usterka;
(b) wada sprzętu znajdującego się w dyspozycji Użytkownika;
(c) niestabilność systemu na komputerze znajdującym się w dyspozycji Użytkownika spowodowana oprogramowaniem osób trzecich; uniemożliwiająca korzystanie z Produktu zgodnie z jego przeznaczeniem.
(1) Użytkownik nie zaakceptuje warunków niniejszej Umowy, a tym samym nie zostanie pobrane Oprogramowanie;
(2) pomimo zaakceptowania warunków niniejszej umowy i pobrania Oprogramowania przez Użytkownika, nie powiedzie się nawiązanie połączenia pomiędzy komputerem Użytkownika i komputerem Konsultanta z przyczyn niezależnych od Konsultanta, w tym z powodu awarii łączy internetowych, przeciążenia sieci lub takiej konfiguracji sieci u Użytkownika, która uniemożliwia nawiązanie połączenia. Konsultant poinformuje Użytkownika o przeszkodzie w nawiązaniu połączenia i zaproponuje inny sposób zdiagnozowania Problemu i usunięcia Usterki;
(3) jeśli Użytkownik nie zezwoli na połączenie z Internetem w celu pobrania Oprogramowania, a zezwolenia takiego wymaga oprogramowanie osób trzecich zainstalowane na komputerze Użytkownika;
(4) jeśli Użytkownik ma zainstalowany na komputerze inny system operacyjny niż wymagany w specyfikacji Produktu.
(1) dostęp do Internetu o minimalnej prędkości 128kbps upload,
(2) system operacyjny: Windows XP / Vista /7 / 8 / 8.1.
(1) opóźnienie w wykonaniu Zdalnej usługi serwisowej,
(2) niewykonanie Zdalnej usługi serwisowej, a w szczególności za nieusunięcie Usterki w drodze świadczenia Zdalnej usługi serwisowej.
W celu uruchomienia zdalnej pomocy technicznej, należy najpierw przeczytać oraz zaakceptować warunki zdalnego świadczenia usług serwisowych.
Po zaakceptowaniu warunków zdalnego świadczenia usług serwisowych można pobrać i zapisać plik na dysku twardym komputera (plik do pobrania niżej). W razie potrzeby należy skontaktować się z Konsultantem Pomocy Technicznej Nowej Ery i postępować zgodnie z jego wskazówkami.
Wybrane parametry techniczne oprogramowania do zdalnej pomocy: