Wybraliśmy Welcome to Our World, bo...

Drodzy Rodzice, w naszej szkole realizujemy program oparty na podręcznikach „Welcome to Our World” od National Geographic Learning. To program, który pomaga nam wspierać przedszkolaki na początku ich przygody z językiem i rozwijać w nich miłość do poznawania świata. Jesteśmy dumni z naszego wyboru i chcemy podzielić się z wami naszym „why”*! Wybraliśmy „Welcome to Our World”, bo... 

… chcemy wspólnie poznawać świat od najmłodszych lat 

Welcome to Our World” pozwala naszym uczniom zobaczyć świat z wielu niesamowitych perspektyw! Podczas zajęć dzieci poznają bliskie sobie tematy, ale też zaglądają w najdalsze zakątki świata, by sprawdzić, co jest tam do odkrycia. Rozbudzamy ciekawość i uczymy się doceniać różnorodność, a pomagają nam w tym niesamowite zdjęcia i ilustracje, z których od zawsze słynie National Geographic. Wierzymy, że nigdy nie jest za wcześnie, by zacząć zachwycać się światem! 

 

...uwielbiamy śpiewać i tańczyć w rytm piosenek z całego świata 

Lekcje z najmłodszymi nie mogą obejść się bez radosnego śpiewania i tańczenia! Podczas naszych przedszkolnych kursów śpiewamy piosenki, które zostały zaadaptowane z tradycyjnych melodii z całego świata. Dla nas oznacza to nie tylko świetną zabawę i chłonięcie języka, ale również kolejne zanurzenie w kulturze. 

 

…doceniamy łatwość komunikacji 

Wierzymy, że już najmłodsze dzieci potrafią skutecznie się komunikować w języku angielskim, potrzebują jedynie skutecznych narzędzi, które im w tym pomogą. Welcome to Our World” sprawia, że nasi uczniowie krok po kroku przyswajają nowe słowa i całe struktury, które pozwalają im odpowiednio reagować, ale też tworzyć własne krótkie wypowiedzi w języku angielskim. Podczas lekcji dużo mówimy i powtarzamy, poznajemy też moc słów i tego, jak mogą się między sobą różnić, co sprawia, że rośnie dziecięca pewność siebie w komunikacji. 

 

…wierzymy, że aktywne ciało to aktywny język! 

Język jako część ciała, nie może działać w oderwaniu od reszty organizmu! Zgodnie z dewizą „aktywne ciało — aktywny język”, poświęcamy czas na gry i zabawy ruchowe, tańce, skakanie, wycinanie, wyklejanie, rysowanie, malowanie czy rysowanie po śladzie. Rozwijamy zarówno motorykę małą, jak i dużą, wspierając tym samym rozwój kompetencji komunikacyjnych u naszych uczniów. Uczymy się tym samym szybciej i na dłużej, a że przy okazji doskonale się bawimy? To bardzo pożądany produkt uboczny, z którego jesteśmy bardzo dumni! 

 

*why” to nasz powód, dla którego wybraliśmy ten podręcznik