Zaczynamy programować w języku Python

Retransmisja szkolenia on-line dla nauczycieli informatyki przeprowadzonego przez Agnieszkę Borowiecką.

O prowadzącej:

Agnieszka Borowiecka – nauczyciel konsultant w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz konsultacje dla nauczycieli informatyki. Współautorka polskiej wersji Imagine Logo, lokalizacji podręcznika Intel Learning Series, supertrener tego projektu. Autorka wielu publikacji dotyczących wykorzystania TIK w nauczaniu różnych przedmiotów oraz nauki programowania i algorytmiki. Współautorka scenariuszy zajęć i materiałów dydaktycznych projektów Mistrzowie kodowania oraz Warszawa programuje!

Opis spotkania:
Zapraszamy nauczycieli szkół podstawowych na pierwsze z cyklu webinariów poświęconych programowaniu w języku Python. Przedstawimy kilka ciekawych faktów dotyczących tego języka, omówimy niezbędne narzędzia i pokażemy, jak napisać pierwsze proste programy. Podczas kolejnych spotkaniach przybliżymy składnię języka Python, rozwiążemy wspólnie interesujące problemy i przygotujemy się do realizacji z uczniami zagadnień wymienionych w podstawie programowej.

Obejrzyj webinarium:

Komfort w pracy nauczyciela

Wychodząc naprzeciw potrzebom nauczycieli, przygotowujemy dostosowane do nowej serii materiały dydaktyczne
oraz nowe rozwiązania zwiększające komfort pracy nauczyciela.

Serwis informatyka.edu.pl

We wrześniu 2020 roku uruchamiamy stronę informatyka.edu.pl z plikami do podręczników z serii Lubię to!.

Nowości w obudowie dydaktycznej

Oprócz serwisu dla uczniów przygotowujemy także inne nowe materiały, które ułatwią przygotowanie się do lekcji
i umożliwią przeprowadzenie ich w jeszcze bardziej atrakcyjny dla ucznia sposób.

Sprawdzone rozwiązania

Wszystkie rozwiązania

Rozwiązania przyjazne współczesnemu uczniowi

Seria Lubię to! wykorzystuje najnowocześniejsze trendy w nauczaniu, dzięki czemu wprowadza uczniów w świat technologii komputerowych i myślenia algorytmicznego w łagodny i przystępny sposób.

Klasy 4–6 – zawsze aktualni, zawsze na czasie

Dostosowanie podręczników Lubię to! do najnowszej wersji programu Scratch (3.0) oraz aktualizacja informacji, zdjęć i danych liczbowych pozwalają prowadzić lekcje zgodnie z najświeższym stanem wiedzy, z wykorzystaniem najpopularniejszego obecnie oprogramowania.

Klasy 7–8 – zgodnie z nowymi warunkami realizacji w przystępniejszy sposób

Uczniowie klas 7–8 mają programować algorytmy w środowisku tekstowym, a nie – jak dotąd – w tekstowym lub wizualnym.