Multimedialny układ okresowy – funkcjonalne narzędzie przydatne na każdej lekcji chemii.
Multimedialna forma wspiera nauczyciela w codziennej pracy i przyciąga uwagę uczniów.
Szkoła podstawowa 4–8
Infografiki, schematy oraz tabele ułatwiają zrozumienie i zapamiętanie nowych treści, a pomoce dydaktyczne,
które nadążają za zmieniającymi się oczekiwaniami uczniów, pobudzają ich wyobraźnię i wspierają proces zapamiętania treści.
Infografiki to nieodłączny element atrakcyjnego przekazu treści – przykuwają uwagę uczniów i umożliwiają im szybkie zapoznanie się z nowymi zagadnieniami.
Doświadczenia chemiczne – zilustrowane schematem i zdjęciem z wyróżnionymi obserwacjami i wnioskami.
Opisy zgodne z dydaktyką przedmiotu oraz zasadami BHP wspierają kształcenie umiejętności opisu doświadczeń chemicznych zgodnych z wymaganiami egzaminacyjnymi. Wszystkie doświadczenia są pokazane z wykorzystaniem szkła i sprzętu laboratoryjnego używanego w pracowniach i laboratoriach chemicznych.
Skojarz i zapamiętaj! – rozwiązania humorystyczne zwykle zostają najlepiej zapamiętane i to na długo.
Filmy pozwalają uczniom zobaczyć przebieg doświadczeń niezależnie od stanu wyposażenia pracowni chemicznej.
Krótkie wersje filmów, które ułatwiają utrzymanie uwagi uczniów, są dostępne pod kodami w zeszytach ćwiczeń i Dzienniku laboratoryjnym.
NOWOŚĆ! Multibook dla klasy 7 to aplikacja offline, w której znajduje się ponad 200 interaktywnych zasobów edukacyjnych.
Nieograniczony dostęp do podręcznika pozwala na swobodną realizację treści. Dodatkowo uczniowie mogą pozostawić książki w domach.
Multiteka dla klas 7 i 8 to skorelowane z podręcznikami atrakcyjne multimedia – animacje, filmy, symulacje, prezentacje -
które pobudzają wyobraźnię uczniów i wspierają proces zapamiętywania nowych treści.
Multimedialny układ okresowy – funkcjonalne narzędzie przydatne na każdej lekcji chemii.
Multimedialna forma wspiera nauczyciela w codziennej pracy i przyciąga uwagę uczniów.
Uporządkowanie i utrwalenie wiedzy oraz rozwiązywanie zadań typu egzaminacyjnego.
Materiały, które umożliwiają sprawną realizację wymagań podstawy programowej.
Podział tematów na krótkie akapity, różnorodna prezentacja treści, atrakcyjna forma graficzna.