Szkolne potyczki z chronologią. Dlaczego ważne jest myślenie chronologiczne? [WEBINARIUM]

Wiesława Surdyk-Fertsch, nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie, doradca metodyczny Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu, autorka wielu podręczników oraz programów nauczania do historii, ekspert MEN do spraw awansu zawodowego nauczycieli, trener Akademii Trenerów i laureatka Nagrody im. Filipa Kallimacha za wybitne osiągnięcia w sferze edukacji przyznanego przez redakcję „Magazynu Literackiego KSIĄŻKI” analizuje nową podstawę programową do historii i przybliża wagę myślenia chronologicznego. Obejrzyj webinarium!

Chcesz otrzymać zaświadczenie o udziale w webinarium? Napisz do nas: nowaera@nowaera.pl.

 

Najnowsze

Najważniejsze zmiany w podstawie programowej dla historii

W nowej, ośmioklasowej szkole podstawowej nie występuje przedmiot „historia i społeczeństwo”. Historia jako osobny przedmiot będzie nauczana w klasach 4–8, a wiedza o społeczeństwie zostanie wprowadzona dopiero w klasie 8.