Zaciekawić i zmotywować

Uczniowie często zadają pytanie: „Po co się tego uczymy?”. Dzięki osadzeniu zadań w sytuacjach realnych udaje się rozbudzić
zainteresowanie dzieci matematyką. Inny sposób na zaangażowanie uczniów to stosowanie metod pracy, które pozwalają
na samodzielne odkrywanie prawidłowości matematycznych.

Klasa 4 ‒ zainteresować przedmiotem

W młodszych klasach szczególnie ważne jest wzbudzenie w uczniach zainteresowania przedmiotem,
które zwiększa motywację do nauki. Podręcznik dla klasy 4 zawiera sprawdzone rozwiązania przyciągające uwagę uczniów,
zachęcające do nauki i ułatwiające opanowanie podstaw matematyki.

Nauka poprzez działanie

Nauce matematyki w klasach 4–6 sprzyjają różnego rodzaju ćwiczenia czynnościowe.
„Matematyka w pudełku” to zestaw zawierający uniwersalne pomoce do tego typu aktywności.

Klasa 7 ‒ zdobyć i utrzymać uwagę ucznia

Zdobycie zainteresowania i utrzymanie uwagi starszych uczniów jest trudne, a jednocześnie niezbędne,
jeśli mają oni osiągać sukcesy w nauce. Dlatego nauczania matematyki nie można ograniczać do „rozwiązywania słupków”.
Trzeba pokazywać jej wszechobecność i wszechstronne zastosowania.

Wszystkie rozwiązania

Aby lepiej zrozumieć

Materiały, z których korzystają uczniowie, powinny być przejrzyste, atrakcyjne graficznie, ciekawe, przyciągać uwagę.

Przygotowanie do egzaminu

W nowych wydaniach publikacji dla klasy 7 znajdują się rozwiązania, które w trybie zwyczajnej nauki oswajają uczniów z formułą egzaminu.

Praca z uczniami o różnych możliwościach

Dostosowania metod pracy wymagają zarówno uczniowie z trudnościami w nauce, jaki i ci bardzo zdolni.