Łatwiejsza historia sztuki w ujęciu problemowym
i w porządku chronologicznym

W podręcznikach Do dzieła! historia sztuki, zgodnie z wymogami podstawy programowej, prezentowana jest w ujęciu problemowym –
epoki i style omówione są w powiązaniu z zagadnieniami przedmiotowymi. Dodatkowo są one uporządkowane chronologicznie.

Klasa 7 – przystępniejsza historia sztuki

W nowej wersji podręcznika zadbaliśmy o jeszcze większą przystępność przekazu.
Dołożyliśmy starań, aby opisy nurtów w sztuce XX wieku zawierały tylko najważniejsze informacje i były zrozumiałe dla uczniów.

Wszystkie rozwiązania

Optymalna organizacja i ilość treści w podręczniku

Układ i ilość materiału w podręczniku zostały dostosowane do możliwości realizacyjnych.

Rozwiązania graficzne dostosowane do wieku i percepcji uczniów

Podręczniki wykorzystywane w szkole podstawowej powinny uwzględniać możliwości percepcyjne młodszych uczniów.

Praktyczne podejście do nauki przedmiotu dzięki różnorodnym ćwiczeniom plastycznym

Ważną rolą lekcji plastyki w szkole podstawowej jest rozwijanie wrażliwości, wyobraźni twórczej oraz kreatywnego myślenia.