Rozwiązania dopasowane do wieku i percepcji uczniów

Podręczniki wykorzystywane w szkole podstawowej powinny uwzględniać możliwości percepcyjne uczniów.
Atrakcyjna szata graficzna, przemyślany kurs czytania i pisania oraz angażująca matematyka wciągną uczniów do nauki.

Kurs czytania i pisania

W nauce czytania zastosowano sprawdzoną metodę analityczno-syntetyczną – od wyrazu poprzez sylabę do głoski
i od głoski poprzez sylabę do wyrazu. Litery są wprowadzane od drugiego tygodnia września do trzeciego tygodnia marca.

Logopedia

W pierwszej klasie jeszcze wiele dzieci ma problemy z wyraźnym mówieniem. Strony Mistrzowie mowy zawierają ćwiczenia, które pomagają temu zaradzić.

Aktywna i angażująca matematyka

Edukacja matematyczna jest opracowana w oparciu o różne doświadczenia, w tym wynikające z obserwacji pracy samych dzieci, ich możliwości i umiejętności. Przede wszystkim zależy nam na aktywnym zbieraniu doświadczeń przez same dzieci – w oparciu o konkrety i różne materiały do manipulowania, co daje możliwość aktywności edukacyjnej na różnych poziomach trudności.

Wszystkie rozwiązania

Eksploracja świata wiedzy, odkrywanie talentów i uzdolnień

Rozwijanie potencjału dzieci, wspieranie ich rozwoju, przekazywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności i talentów to trudne i odpowiedzialne zadania.

Systematyczne przygotowanie do klasy 4

Progresywna struktura podręczników zmienia się wraz z uczniami. Elementy wprowadzające do kursu gramatyki, ortografii oraz zasad poprawnościowych już od klasy pierwszej.

Solidne wsparcie nauczyciela

Do serii przygotowaliśmy materiały metodyczne, zarówno papierowe jak i multimedialne, które pozwolą rozwinąć kompetencje wychowawcy, inspirować i angażować uczniów.