Rozwiązania dopasowane do wieku i percepcji uczniów
Uczniowie zainteresowani przedmiotem mają większą motywację do nauki, dlatego tak ważne są atrakcyjna forma przekazu treści i wskazówki dotyczące technik skutecznego uczenia się.
Chemia
Szkoła ponadpodstawowa
Uczniowie zainteresowani przedmiotem mają większą motywację do nauki, dlatego tak ważne są atrakcyjna forma przekazu treści i wskazówki dotyczące technik skutecznego uczenia się.
Sposobem na osiągnięcie sukcesu dydaktycznego jest korzystanie z podręczników, które nadążają za zmieniającymi się wymaganiami i oczekiwaniami.
Systematyczne utrwalanie wiadomości i ćwiczenie umiejętności z lekcji na lekcję to skuteczny sposób na kształcenie kluczowych umiejętności.
Filmy pozwalają uczniom zobaczyć przebieg doświadczeń niezależnie od stanu wyposażenia pracowni chemicznej.
Multiteka to skorelowane z podręcznikami atrakcyjne animacje i filmy, które doskonale wspierają poznawanie nowych zagadnień z chemii w zakresach podstawowym i rozszerzonym.
Multimedialny układ okresowy – funkcjonalne narzędzie przydatne na każdej lekcji chemii. Multimedialna forma wspiera nauczyciela w codziennej pracy i przyciąga uwagę uczniów.
Czym zajmuje się mózg nastolatka? Jak rozwijają się jego zdolności poznawcze? Czy mózg może przeszkadzać w nauce? Czy wiek ma znaczenie w pracy mózgu? Kliknij i obejrzyj video!
Uczniowie zainteresowani przedmiotem mają większą motywację do nauki, dlatego tak ważne są atrakcyjna forma przekazu treści i wskazówki dotyczące technik skutecznego uczenia się.
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb ucznia nie oznacza wybiórczego realizowania treści nauczania, lecz przekazywanie ich w taki sposób, aby mogły zostać dobrze zrozumiane.
Najważniejszym elementem przygotowań powinno być wybranie takiej metody kształcenia, która pozwoli oswoić uczniów z jak największą liczbą zadań typu maturalnego.