Kontrakty, systemy motywujące, plany aktywności

Obejrzyj, pełną praktycznych porad, prelekcję będącą częścią minikonferencji online "Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole", które odbyło się 1 grudnia 2020 r. 

W prelekcji m.in.:

  1. Kontrakty i systemy motywacyjne - w jaki sposób wspierają wprowadzenie i egzekwowanie reguł do pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?
  2. Plany aktywności dla dzieci ze spektrum - sposób na uczenie samodzielności.
  3. Konkretne przykłady i studia przypadków: kontrakty, systemy motywacyjne, plany aktywności.

Ewa Śniegowska – oligofrenopedagog specjalizująca się w pracy z dziećmi z autyzmem. Odbyła wiele szkoleń i kursów dotyczących terapii dzieci z ASD. Jest certyfikowaną terapeutką behawioralną i podlega stałej superwizji. Od 26 lat pracuje jako nauczyciel w Specjalnym Ośrodku Rewalidacyjno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku.

Agnieszka Mitoraj-Hebel – pedagog specjalny, od 20 lat związana zawodowo i emocjonalnie z ideą integracji. Pracuje jako nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej. Ukończyła kursy kwalifikacyjne z zakresu socjoterapii, terapii pedagogicznej oraz integracji sensorycznej. Wielokrotnie organizowała ogólnopolskie konferencje z dziedziny nauczania i wychowania integracyjnego, a także prowadziła szkolenia i warsztaty dotyczące SPE.