Zimowy konkurs eduSensus

Z przyjemnością ogłaszamy listę laureatów Zimowego konkursu eduSensus!

1. miejsce – Katarzyna Jaworska (nagroda główna: program multimedialny Śmiało do szkoły! i edukacyjna gra karciana wydawnictwa WIR)

2. miejsce – Marta Musiał (nagroda: gra marki TULULA z serii "Nazwij i wrzuć")

3. miejsce – Magdalena Latoń (nagroda: gra z serii Psotne słówka ufundowana przez Adamigo)

Otrzymaliśmy od Was niebanalne pomysły na scenariusze zajęć, karty pracy, rymowanki, pomysły na zajęcia plastyczne lub ruchowe. Widzimy, że zima dostarcza Wam nieustannej inspiracji do pracy i sposobów na uatrakcyjnienie zajęć. Szczególnie doceniliśmy projekty, które uwzględniały specjalne potrzeby edukacyjne uczniów.

Ze względu na wysoki poziom nadesłanych prac, zdecydowaliśmy o przyznaniu dodatkowych, 5 wyróżnień. 
Nagrody książkowe otrzymują: Maria Czarnik, Anna Piesik, Elżbieta Gawlas, Karolina Pindel, Joanna Kaliszan.

Serdecznie gratulujemy! 

NE_EduSensus_logo.jpg

Zasady "Zimowego konkursu eduSensus"

Jak wygrać w zimowym konkursie?

To proste:

  1. Korzystając z poniższego formularza prześlij nam swój pomysł na zajęcia związane z zimą. To może być scenariusz zajęć, karta pracy, rymowanka lub ćwiczenie - nie musisz ograniczać swojej wyobraźni. 
  2. Koniecznie dopisz na jakich typach zajęć Twój pomysł znalazłby zastosowanie - dydaktycznych, korekcyjno-kompensacyjnych, a może dla uczniów o specjalnych uzdolnieniach? 
  3. Konkurs trwa do 14 lutego 2021 r. Do wygrania program eduSensus "Śmiało do szkoły" a także atrakcyjne gry wydawnictw WiR, Tulula i Adamigo!
Przejdź do formularza zgłoszeniowego

Nagrody konkursowe

Nagroda główna

Autor najciekawszego pomysłu otrzyma główną nagrodę - program multimedialny ŚMIAŁO DO SZKOŁY! o wartości 999 zł, a także zestaw gier logopedycznych wydawnictwa WiR.

ŚMIAŁO DO SZKOŁY to program wspierający nauczycieli w zapobieganiu trudnościom w nauce czytania, pisania i liczenia u dzieci 5- i 6-letnich przygotowujących się do podjęcia nauki w szkole, a także gotowe narzędzie i baza materiałów do wykorzystania na zajeciach dydaktyczno-wyrównawczych w klasie I szkoły podstawowej. 

Program powstał z myślą o profilaktyce trudności szkolnych i prawidłowym rozwoju dziecka. Program może być wykorzystany podczas codziennej pracy dydaktycznej na zajęciach edukacyjnych z całą klasą, na zajęciach wyrównawczych oraz na zajęciach dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Program pozwala wypełnić obowiązek pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Dowiedz się więcej o programie ŚMIAŁO DO SZKOŁY!

nagrody.jpg

Edukacyjna gra karciana dla dzieci KUKU SYLABOWE:

  • wspiera naukę czytania,
  • rozwija spostrzegawczość,
  • uczy zasad gry i dobrej zabawy.

Talia zawiera 52 karty. W zabawie może brać udział od 2 do 5 graczy. Gra przeznaczona dla dzieci powyżej 4. roku życia. Rozgrywka jest oparta na prostych zasadach popularnej gry "kuku". Gra pomaga dzieciom w nauce czytania pierwszych sylab: PA PO PU PÓ PE PI PY oraz MA MO MU MÓ ME MI MY. 

MAKAO SYLABOWE to edukacyjna gra karciana dla dzieci:

  • uczących się czytać,
  • doskonalących technikę czytania,
  • uczniów z dysleksją.

Pudełko zawiera 52 karty. W zabawie może brać udział od 2 do 5 graczy. Gra przeznaczona jest dla dzieci od 7. roku życia. Rozgrywka jest oparta na prostych zasadach popularnej gry "makao". Gra jest dedykowana dzieciom z dysleksją lub zagrożonym dysleksją. Usprawnia analizę wzrokową, koncentrację oraz technikę czytania. Więcej pomysłów na gry i zabawy z kartami znajduje się: www.wir-wydawnictwo.com/sylabowe-gry-karciane

Przejdź do formularza zgłoszeniowego

2. nagroda

Zdobywca drugiego miejsca otrzyma grę marki TULULA z serii "Nazwij i wrzuć". 

Każde, absolutnie każde dziecko uwielbia wrzucać żetony przez dziurkę do pudełka. To jest MAGIA dzieciństwa, taka zabawka zawsze jest atrakcyjna dla dziecka i wywołuje uśmiech. Magiczne pudełka „Nazwij i wrzuć!” przenoszą dzieci do świata zwierząt leśnych lub egzotycznych, zabierają je na zakupy lub dzięki nim urządzane są wielkie przebieranki.

Za każdym razem, gdy dziecko sięga po „Nazwij i wrzuć!” - bawi się, a przy tym rozwija słownictwo, uczy się porównywać, znajduje cechy wspólne i różnice między różnymi przedmiotami. Koordynacja oko-ręka i wypowiadane słowa doskonale stymulują rozwój. 

Gra „Nazwij i wrzuć!”:

  • wzbogaca słownictwo,
  • rozwija analizę i syntezę,
  • usprawnia logiczne myślenie,
  • rozwija małą motorykę. 

Seria gier „Nazwij i wrzuć” jest polecana przez logopedów i pedagogów.

Fundatorem nagrody jest marka TULULA.

 

Przejdź do formularza zgłoszeniowego

3. nagroda

Seria gier PSOTNE SŁÓWKA przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą doskonalić prawidłową wymowę trudnych głosek. Psotne polskie słowa często sprawiają najmłodszym wiele trudności. Dzięki grze ćwiczenia logopedyczne staną się przyjemnością.

Każde dziecko wie już o tym,
Słówka mogą robić psoty,
Plączą język trudne słowa,
Katastrofa więc gotowa.

Jednak na to jest już rada,
Ćwiczyć język wciąż wypada,
Zagraj w grę dla przyjemności,
A pokonasz te trudności!

Zestaw zawiera:
• 56 kart
• 36 tafelków
• 4 dwustronne plansze
• instrukcję

Gra ufundowana przez wydawnictwo Adamigo 

Przejdź do formularza zgłoszeniowego

Partnerzy

Zobacz również