Jak nie zwariować z dziećmi i pracą zdalną z domu? Zapraszamy na webinarium Anny Tulczyńskiej.
Jak zdalnie uczyć języka angielskiego najmłodszych? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Edytę Pikulską i Karolinę Jankowską.
Jak zorganizować pracę w przedszkolach w związku z częściowym otwarciem placówek? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Dorotę Dziamską.
Jak nauczać zdalnie przedszkolaków i uczniów klas 1-3? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Dorotę Dziamską.
Jak dzieci i młodzież funkcjonują w trakcie pandemii i jak im pomóc? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Annę Resler.
Jak wykorzystać aplikacje Microsoft Teams, notes zajęć (OneNote) oraz generator testów i sprawdzianów Nowej Ery do sprawdzianów i testów on-line? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia przygotowanego przez Janusza Wierzbickiego.
Jak nauczać online z wykorzystaniem aplikacji Teams i podręczników Nowej Ery? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Janusza Wierzbickiego.
Jak nauczać uczniów klas 1-3 w czasie pandemii? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Dorotę Dziamską.
Jakie materiały, zasoby i narzędzia udostępniliśmy nauczycielom, uczniom i rodzicom, aby ułatwić zdalną edukację? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line.
Jak wykorzystywać dostępne on-line materiały Nowej Ery w pracy z uczniami, również w trakcie nauczania hybrydowego i zdalnego? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Janusza Wierzbickiego.
Jak zaplanować pracę na nowy rok szkolny i jakie są pożytki z diagnozy? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez dr Annę Flisikowską.
Jak budować relacje z uczniami w pandemicznej rzeczywistości? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Annę Hryniewicz.
Jak prowadzić zajęcia w przedszkolach w czasie pandemii? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Dorotę Dziamską.
Jakiego wsparcia potrzebują od nas dzieci? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Annę Hryniewicz.
Jak oceniać na odległość oraz indywidualizować nauczanie i ocenianie? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Barbarę Sękalską.
Jak dbać o odpowiedni poziom higieny cyfrowej w domu? Zapraszamy na webinarium doktora Macieja Dębskiego.
Niezależnie od tego, czy uczymy w szkole czy na odległość, zdalnie, nasz cel jest taki sam – pragniemy, by uczeń przyswoił wiedzę. Stosując w swojej pracy uniwersalne zasady skutecznej edukacji wynikające z badań nad pamięcią i uczeniem się, możemy pomagać uczniom efektywniej zapamiętywać, a następnie przypominać sobie potrzebne informacje.
Jak zorganizować pracę w szkołach w związku z ponownym otwarciem placówek? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Dorotę Dziamską.
Czego nauczył nas koronawirus o polskiej szkole? Jak dbać o nauczycielską empatię i wrażliwość? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Annę Hryniewicz.
Jak dbać o odpowiedni poziom higieny cyfrowej i jak skutecznie zarządzać mediami cyfrowymi w szkole? Zapraszamy na webinarium doktora Macieja Dębskiego.
Dla wielu nauczycieli praca zdalna jest czymś nowym, to czas zdobywania pionierskich doświadczeń. Zastanówmy się zatem, o czym warto pamiętać podczas zdalnej nauki.
Czas nauki i pracy zdalnej to czas bardzo wymagający – postawił przed rodzicami nowe wyzwania. Z drugiej strony, stwarza możliwość rozwijania u dzieci umiejętności samodzielnego planowania i organizowania nauki. Wyjdźmy naprzeciw marzeniom wielu rodziców, którzy czas spędzany na wspólnej nauce z dziećmi mogliby zamienić na czas budowania wartościowych i trwałych relacji.
Czy moje dziecko jest uzależnione od urządzeń elektronicznych? To pytanie zadaje sobie dziś wielu rodziców. Co w dobie nauki i pracy online jest normą, a co zaburzeniem? Kiedy powinniśmy się martwić? Co na temat korzystania z technologii przez dzieci i młodzież mówią statystyki? Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań.
Jak nauczać zdalnie z Google G Suite? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Marcina Pawlika.
Sytuacja narodowej kwarantanny sprzyja nadmiernemu używaniu urządzeń elektronicznych. Część zamkniętych w domach dzieci i młodzieży właściwie nie rozstaje się ze smartfonem czy komputerem. Po nauce i pracy (przed ekranem) potrzebujemy trochę rozrywki – a tę również najłatwiej znaleźć w Internecie i telewizji. Zastanówmy się, jakie działania możemy wdrożyć w swoich rodzinach, aby mądrze korzystać z technologii, bez strat dla relacji rodzinnych.
Nasze nastoletnie dzieci miały swoją własną, przewidywalną i rządzącą się określonymi regułami codzienność – naukę w szkole, zajęcia dodatkowe, spotkania z rówieśnikami, wyjścia do kina, pierwsze randki… Z powodu epidemii zamknięci w domach nastolatkowie mają wrażenie, że cały ich dotychczasowy świat runął.
Epidemia koronawirusa kształtuje naszą codzienność w coraz większym stopniu. Wprowadzane są kolejne ograniczenia, szkoły zostały zamknięte, a dom stał się jedyną dostępną poza Internetem przestrzenią życia społecznego. Dlatego jak w soczewce uwidaczniają się w nim wszystkie trudności, których nie było widać wcześniej.
Jak pozyskać Office 365 dla placówki edukacyjnej i prowadzić lekcje on-line? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Sebastiana Wasiołkę.
Jakie znaczenie ma jakość relacji dziecka i jego najbliższych oraz jak zadbać o jego poczucie bezpieczeństwa? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Annę Hryniewicz.
Jak wspierać dziecko w samodzielnej organizacji czasu nauki? Jak budować u niego poczucie odpowiedzialności za własną pracę? Jak pomagać, ale nie wyręczać?
To, czego doświadczamy przez ostatnie tygodnie, jest sytuacją bez precedensu. Jak w tych trudnych warunkach radzić sobie z obowiązkami i emocjami? Jak wyjść z tej sytuacji, pozostając w dobrej relacji z bliskimi i z samym sobą? Krótko mówiąc: jak nie oszaleć?
Obecna sytuacja ma ogromny wpływ na psychikę dzieci. Nawet jeśli wydaje nam się, że ich samopoczucie jest dobre, że nie przejmują się epidemią lub że są zbyt małe, by rozumieć powagę sytuacji, nie dajmy się zwieść pozorom. Nasze pociechy bardzo potrzebują teraz naszego wsparcia – nawet jeśli nie zawsze to komunikują.
Obecna sytuacja dotyczy i dotyka każdego. Poprzez narzucone ograniczenia i wciąż napływające informacje podważa nasze poczucie bezpieczeństwa. Wpływa między innymi na rytm dnia, repertuar zachowań, formy spędzania czasu, podejście do zdrowia, pracy, nauki oraz na relacje z bliskimi.
Jak uczniowie mogą pracować z plikami pdf – wypełniać, przesyłać, dzielić? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line.
Jak kształtować relację wychowawca - uczniowie w czasie pandemii i zdalnej nauki? Zapraszamy do obejrzenia szkolenia on-line przygotowanego przez Sylwię Jaskulską.
Jak podzielić czas na naukę dzieci, pracę rodziców i wspólny czas relaksu? Jak dobrze organizować każdy dzień społecznej kwarantanny i radzić sobie z nadmiarem obowiązków? I dlaczego warto to robić?