Zobacz prelekcję Katarzyny Sirak wygłoszoną podczas Ogólnopolskiego Kongresu Pedagogów Specjalnych i Terapeutów w grudniu 2022 r.
Zapraszamy na retransmisję webinarium stanowiącego przegląd obowiązujących przepisów, zmian prawnych a także aktualnych stawek dotyczących organizacji kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zapraszamy na retransmisję webinarium poswięconego dysleksji u starszych uczniów, w klasach 4-8 szkół podstawowywch.
Zapraszamy na retransmisję webinarium z 14 kwietnia 2021 r
Obejrzyj, pełną praktycznych porad, prelekcję o wykorzystaniu gier tradycyjnych i multimedialnych w edukacji, szczególnie w pracy z uczniami w trudnościach z koncentracją uwagi.
Obejrzyj, pełną praktycznych porad, prelekcję o rozwoju emocjonalno-społecznym nastolatków i jaką rolę mogą w nim pełnić nauczyciele.
Zapraszamy na retransmisję webinarium poświęconego praktyce i teorii diagnozy logopedycznej.
Zapraszamy na retransmisję webinarium poświęconego metodom pracy z uczniami z trudnościami matematycznymi.
Obejrzyj, pełną praktycznych porad, prelekcję będącą częścią minikonferencji online "Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole", które odbyło się 1 grudnia 2020 r.
Obejrzyj, pełną praktycznych porad, prelekcję będącą częścią minikonferencji online "Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole", które odbyło się 1 grudnia 2020 r.
Obejrzyj prelekcję będącą częścią minikonferencji online "Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole", które odbyło się 1 grudnia 2020 r.
Obejrzyj, pełną praktycznych porad, prelekcję będącą częścią minikonferencji online "Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole", które odbyło się 1 grudnia 2020 r.
Na najczęściej zadawane pytania o terapię uwagi słuchowej wg metody prof. Alfreda Tomatisa odpowiada jego uczeń i kontynuator jego pracy, a jednocześnie wykładowca na szkoleniach Nowej Ery - Jozef Vervoort.
Posłuchaj co absolwentki 3 stopni szkoleń z audio-psycho-fonologii mówią o swojej pracy z metodą. Jak trafiły na metodę prof. Alfreda Tomatisa? Co dało im szkolenie?
Dowiedz się czym wyróżniają się szkolenia z audio-psycho-fonologii organizowane przez wydawnictwo Nowa Era. Na co kładziemy największy nacisk i dlaczego warto szkolić się z nami? Zobacz jak niewiele dzieli Cię od tego, by zostać certyfikowanym terapuetą metody Tomatisa!
Odpowiadamy na najczęstsze pytania nauczycieli na temat problemu mutyzmu wśród uczniów.
Zapraszamy na retransmisję webinarium poświęconego metodom nauczania matematyki w warunkach zdalnych.
Zapraszamy na retransmisję webinarium poświęconego kompetencjom kluczowym już od wieku przedszkolnego.
Zapraszamy na retransmisję webinarium poświęconego metodom kontynuowania terapii logopedycznej online.
Zapraszamy na retransmisję webinarium poświęconego metodyce prawidłowej terapii logopedycznej online.
Rozpakowałeś zestaw UWAGA SŁUCHOWA PRO - co dalej?
Obejrzyj film i dowiedz się co wchodzi w skład zestawu UWAGA SŁUCHOWA PRO.
Zapraszamy na retransmisję webinarium z okazji Światowego Dnia Autyzmu
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego webinarium z cyklu „SPE w nauczaniu zdalnym”.
Czym charakteryzuje się praca zdalna – zarówno indywidualna, jak i grupowa – z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
Zapraszamy na webinarium poświęcone obowiązkowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Zapraszamy na webinarium poświęcone rosnącej skali problemów dzieci ze zrozumieniem i nauką matematyki.
Nauczycielu, czy wiesz, jakie stoją przez Tobą zadania w związku z udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
Zapraszamy na część pierwszą webinaru z niezbędną wiedzą logopedyczną dla każdego nauczyciela.
Zapraszamy na kontynuację tematu dotyczącego podstaw wiedzy logopedycznej w ujęciu praktycznym dla nauczyciela.
Trudne zachowania u uczniów stają się codziennością każdej szkoły. Przyczyny ich powstawania są często złożone i różnorodne, jednak zawsze stanowią dużą przeszkodę w realizacji programu nauczania.
Zapraszamy na retransmisję webinarium, podczas którego ekspert odpowiada jak prawidłowo finansować i rozliczać wydatki na organizację kształcenia specjalnego.
Część 3 cyklu „Wszystko o specjalnych potrzebach edukacyjnych i edukacji włączającej”