Jak optymalnie funkcjonować, pełniąc funkcję nauczyciela?
Spotkanie ma na celu przedstawienie aktualnej wiedzy psychologicznej na temat optymalnego funkcjonowania człowieka i profilaktyki zdrowia psychicznego. W oparciu o tę wiedzę będziemy odkrywać, jak nauczyciel wychowania przedszkolnego może ocenić swój dobrostan i zrozumieć, co i jak na niego wpływa.
Webinarium poprowadzi:
dr Anna Gorgolewska Psycholog dziecięcy, badacz i dydaktyk w Uniwersytecie SWPS. Specjalizuje się w profilaktyce zaburzeń i promocji zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Bierze udział w różnorodnych badaniach naukowych w zakresie wspierania rozwoju psychicznego dzieci i młodzieży, konstruując nowe interwencje psychologiczne i programy wyrównujące szanse edukacyjne. Prowadzi szkolenia dla kadry nauczycielskiej, warsztaty dla rodziców oraz zajęcia ze studentami z zakresu psychologii. Pracuje indywidualnie z dziećmi, potrzebującymi wsparcia w rozwoju emocjonalno-społecznym. Od lat tworzy i prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla najmłodszych dzieci, rozwijające inteligencję emocjonalną i społeczną. Wiele lat pracowała jako psycholog przedszkolny.
Agnieszka Koch Psycholog, psychoterapeutka indywidualna, małżeńska i rodzinna. Ukończyła m.in. szkołę psychoterapii w Ośrodku Psychoterapii Systemowej w Krakowie, Curriculum – szkolenie w zakresie psychoterapii ericksonowskiej w Polskim Instytucie Ericksonowskim i Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Instytucie Psychologii Zdrowia. Doświadczenie kliniczne zdobywała, pracując m.in. w: Oddziale Nerwic Szpitala Psychiatrycznego w Komorowie, Ośrodku Terapii Rodzin w Warszawie, a także w świetlicy socjoterapeutycznej na warszawskiej Pradze. Przez 11 lat była pracownikiem Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku. Pracowała też jako psycholog szkolny w jednym z warszawskich liceów. Od roku 2016 wykładowca Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS, od 2018 roku doktorantka w ramach Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich SWPS.
Obejrzyj:
Webinarium poprowadzi:
dr Anna Gorgolewska Psycholog dziecięcy, badacz i dydaktyk w Uniwersytecie SWPS. Specjalizuje się w profilaktyce zaburzeń i promocji zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Bierze udział w różnorodnych badaniach naukowych w zakresie wspierania rozwoju psychicznego dzieci i młodzieży, konstruując nowe interwencje psychologiczne i programy wyrównujące szanse edukacyjne. Prowadzi szkolenia dla kadry nauczycielskiej, warsztaty dla rodziców oraz zajęcia ze studentami z zakresu psychologii. Pracuje indywidualnie z dziećmi, potrzebującymi wsparcia w rozwoju emocjonalno-społecznym. Od lat tworzy i prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla najmłodszych dzieci, rozwijające inteligencję emocjonalną i społeczną. Wiele lat pracowała jako psycholog przedszkolny.
Agnieszka Koch Psycholog, psychoterapeutka indywidualna, małżeńska i rodzinna. Ukończyła m.in. szkołę psychoterapii w Ośrodku Psychoterapii Systemowej w Krakowie, Curriculum – szkolenie w zakresie psychoterapii ericksonowskiej w Polskim Instytucie Ericksonowskim i Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w Instytucie Psychologii Zdrowia. Doświadczenie kliniczne zdobywała, pracując m.in. w: Oddziale Nerwic Szpitala Psychiatrycznego w Komorowie, Ośrodku Terapii Rodzin w Warszawie, a także w świetlicy socjoterapeutycznej na warszawskiej Pradze. Przez 11 lat była pracownikiem Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku. Pracowała też jako psycholog szkolny w jednym z warszawskich liceów. Od roku 2016 wykładowca Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS, od 2018 roku doktorantka w ramach Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich SWPS.
Obejrzyj: