Szkoła podstawowa 4–8
Podręczniki wykorzystywane w szkole podstawowej powinny uwzględniać możliwości percepcyjne młodszych uczniów.
Czytelniejsza i bardziej atrakcyjna szata graficzna oraz zastosowanie wizualnych form przekazu w postaci tabel, wypunktowań i schematów ułatwiają naukę przedmiotu.
W młodszych klasach szczególnie ważne jest wzbudzenie u uczniów zainteresowania przedmiotem, które zwiększa motywację do nauki.
Nowy podręcznik dla kl. 4 zawiera rozwiązania przyciągające uwagę uczniów, zachęcające do nauki i ułatwiające opanowanie podstaw przedmiotu.
Współczesnym uczniom trudno skupić uwagę na dłuższych tekstach.
Aby pomóc utrzymać im koncentrację i zachęcić ich do nauki, zadbaliśmy o to, by główna narracja w podręczniku
była prowadzona w różnorodny sposób, z wykorzystaniem większej liczby elementów graficznych.
Znajdujące się w Multibooku i Multitece filmy edukacyjne, animacje, mapy interaktywne itp. pobudzają wyobraźnię uczniów i sprzyjają skupieniu ich uwagi podczas zajęć.
Uporządkowanie i utrwalenie wiedzy oraz rozwiązywanie zadań typu egzaminacyjnego.
Sprawdzone ułożenie elementów w tematach przeniesliśmy do nowych podręczników do kl. 7.
Lepsze rozplanowanie treści oraz usunięcie zagadnień wykraczających poza podstawę zapewnią komfort pracy.