Najczęściej zadawane pytania

Napisz czego szukasz

lub wybierz temat pomocy

Szanowni klienci,

wraz z instalacją programów z serii eduSensus, instalowany jest równie ważny program Aktualizator, którego współdziałanie z programami pozwala dostosować nasze produkty do zmian technologicznych. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z materiałem, który krok po kroku przeprowadzi Państwa przez proces działania programu Aktualizator.

  • Deklaracja zgodności
  • Instrukcja instalacji aplikacji
  • Podręcznik użytkownika (pomoc)
  • Test uwagi słuchowej (doc)
  • Audiometr - informacje
  • Audiometr - instrukcja
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

UWAGA SŁUCHOWA 

  • Windows 7/8.1
  • Procesor: Intel Core i5 lub porównywalny
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Miejsce na dysku: 50 GB
  • Port USB 2.0/3.0

 

UWAGA SŁUCHOWA PRO

  • Windows 11
  • Procesor: Intel Core i5 lub porównywalny
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Miejsce na dysku: 50 GB
  • Port USB 2.0/3.0

DYSKALKULIA

Przed rozpoczęciem terapii z zastosowaniem programów z grupy DYSKALKULIA prosimy o zmianę ustawienia w programie RSM2. Aktualnie parametry Przecięcie i Filtr HP ustawione są w sposób następujący:

  • Przecięcie: 2000; 3000; 1000
  • Filtr HP: 0; 0; 0

US1.jpg

Prawidłowe ustawienie, to:

  • Przecięcie: 1000; 1000; 1000
  • Filtr HP: 2000; 3000; 0

US2.jpg

Aby zmienić ustawienia programu, według powyższej wskazówki, należy otworzyć kartę ucznia klikając go dwukrotnie na liście uczniów:

US3.png

Następnie wybrać Treningi słuchowe:

US4.png

 W kolejnym kroku Dodaj program terapii:

US5.png

Z rozwijalnej listy grupy programów wybrać DYSKALKULIA, a następnie nazwa programu: RSM2:

US6.png

Zatwierdzić wybór przyciskiem Wybierz:

US7.png

Wybrany program  RSM2 należy wyedytować za pomocą przycisku Edytuj:

US8.png

I zmienić ustawienia parametrów Przecięcie i Filtr HP:

  • Przecięcie: 1000; 1000; 1000
  • Filtr HP: 2000; 3000; 0

US9.png

Zapisać zmiany za pomocą przycisku Zapisz.

A oto video instrukcja konfiguracji ścieżki terapeutycznej dyskalkulii w programie Uwaga Słuchowa PRO:

 

ADHD

Przed rozpoczęciem terapii z zastosowaniem programów z grupy ADHD prosimy zwrócić uwagę na nazwy wybieranych programów.

Na aktualnej liście programów widoczna jest dwukrotnie nazwa programu SF (MUSIC):

US10.png

Prawidłowa nazwa DRUGIEGO od góry programu (oznaczony numerem „2.”), to: SF (MOTORIC). Program ten posiada ustawienia odpowiednie dla SF (MOTORIC).

US11.png

Aby zmienić nazwę programu, należy otworzyć kartę ucznia klikając go dwukrotnie na liście uczniów:

US12.png

Następnie wybrać Treningi słuchowe:

US13.png

 W kolejnym kroku Dodaj program terapii:

US13.png

Z rozwijalnej listy grupy programów należy wybrać ADHD:

US14.png

Następnie kliknąć nazwę DRUGIEGO od góry programu SF (MUSIC). Zatwierdzić przyciskiem Wybierz:

US15.png

Wybrany program należy wyedytować za pomocą przycisku Edytuj:

US16.png

W polu Nazwa programu należy wpisać prawidłową nazwę SF (MOTORIC) i zatwierdzić zmianę przyciskiem Zapisz:

US17.png

A oto video instrukcja konfiguracji ścieżki terapeutycznej ADHD w programie Uwaga Słuchowa PRO:

Przegląd serwisowy zestawu Uwaga słuchowa wersja 2.0

Obejmuje

  • Weryfikacja urządzeń i okablowania pod kątem uszkodzeń mechanicznych i zgodności z zawartością oryginalnego zestawu
  • Podłączenie zestawu, test wykrywalności poszczególnych urządzeń (w tym sterowników karty)
  • Weryfikacja kompatybilności sprzętu z oprogramowaniem oraz systemem operacyjnym
  • Test uruchomienia i poprawności działania aplikacji
  • Przeprowadzenie próbnej terapii na wszystkich portach
  • Przeprowadzenie testu badania uwagi wewnętrznej, zewnętrznej i dyskryminacji częstotliwości
  • Przeprowadzenie próbnej terapii mobilnej
  • Sprawdzenie konfiguracji i komunikacji pomiędzy urządzeniami: iPod, laptop, router
  • Weryfikacja poprawności nagrywania głosu matki
  • Weryfikacja poprawności nagrywania głosu w fazie aktywnej
  • Weryfikacja listy uwag i spostrzeżeń zgłoszonych przez Klientów

Wyłączenia

Przegląd nie obejmuje napraw wykrytych usterek. Ewentualne naprawy zostaną wycenione i na wniosek Klienta zrealizowane w ramach dodatkowej usługi.

 

Przegląd serwisowy zestawu Uwaga słuchowa PRO wersja 3.0 / 3.1

 Obejmuje

  • Weryfikacja urządzeń i okablowania pod kątem uszkodzeń mechanicznych i zgodności z zawartością oryginalnego zestawu
  • Podłączenie zestawu, test wykrywalności poszczególnych urządzeń (w tym sterowników karty)
  • Weryfikacja kompatybilności sprzętu z oprogramowaniem oraz systemem operacyjnym
  • Aktualizacja aplikacji do najnowszej wersji
  • Test uruchomienia i poprawności działania aplikacji
  • Przeprowadzenie próbnej terapii na wszystkich portach\
  • Weryfikacja poprawności nagrywania głosu matki
  • Weryfikacja poprawności nagrywania głosu w fazie aktywnej
  • Weryfikacja listy uwag i spostrzeżeń zgłoszonych przez Klientów

Wyłączenia:

Przegląd nie obejmuje napraw wykrytych usterek. Ewentualne naprawy zostaną wycenione i na wniosek Klienta zrealizowane w ramach dodatkowej usługi.

  • deklaracja zgodności
  • instrukcja instalacji
  • instrukcja – karta pamięci
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Desktop:

  • Windows 7/8.x/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0

W niektórych programach z serii programów do diagnozy i terapii logopedycznej Logopedia może wystapić problem z drukowaniem ćwiczeń.

W celu jego rozwiązania, należy pobrać i zainstalować program:

  • Szereg szumiący: pobierz plik 'szu.zip' - plik dostępny poniżej
  • Różnicowanie szeregów: pobierz plik 'roz.zip' - plik dostępny poniżej

Po zapisaniu pliku na komputerze należy go rozpakować. Należy kliknąć pobrany plik prawym przyciskiem myszki i wybrać "Wyodrębnij wszystkie (Extract all)", wskazać lub wpisać ścieżkę docelową wyodrębniania (tzn. miejsca na dysku, w którym wypakowane zostaną wszystkie pliki z tego archiwum) i kliknąć Wyodrębnij (Extract).

Alternatywnie można pobrać zewnętrzny program obsługujący archiwa zip np. ze strony www.winzip.com.

Aby zainstalować program po rozpakowaniu, trzeba kliknąć prawym przyciskiem myszy plik setup.exe, a następnie wybrać polecenie „Otwórz”.

Powyższe wytłumaczenie nie spełnia moich oczekiwań. Chcę skontaktować się z działem Pomocy technicznej.

Po uruchomieniu ćwiczenia z rzeczownikami w programie Zabawy słowem cz. 1 może się pojawić problem z nagrywaniem dźwięku.

W celu rozwiązania tego problemu, należy pobrać i zainstalować plik 'orm1_patch' - plik dostępny poniżej. Po zapisaniu pliku na komputerze należy go rozpakować. Należy kliknąć pobrany plik prawym przyciskiem myszki i wybrać "Wyodrębnij wszystkie (Extract all)"wskazać lub wpisać ścieżkę docelową wyodrębniania (tzn. miejsca na dysku, w którym wypakowane zostaną wszystkie pliki z tego archiwum) i kliknąć Wyodrębnij (Extract).

Alternatywnie można pobrać zewnętrzny program obsługujący archiwa zip np. ze strony www.winzip.com.

Aby zainstalować program po rozpakowaniu, trzeba kliknąć prawym przyciskiem myszy plik orm1_patch.exe, a następnie wybrać polecenie „Otwórz”.

Powyższe wytłumaczenie nie spełnia moich oczekiwań. Chcę skontaktować się z działem Pomocy technicznej.

Pakiet Logopedia zawiera dodatkowe materiały w różnych formatach, które mogą być otwierane i drukowane za pośrednictwem zewnętrznych aplikacji:

  • HTML – pliki otwierane za pośrednictwem przeglądarki internetowej;
  • JPG – pliki otwierane przez systemową przeglądarkę obrazów;
  • PDF – pliki obsługiwane przez aplikację Adobe Reader, który jest dołączony do pakietu Logopedia;

Jeżeli karty pracy nie otwierają się, najczęściej jest to powiązane z brakiem aplikacji Adobre Reader. W takiej sytuacji należy pobrać ją z witryny https://get.adobe.com/pl/reader/. Prosimy jednak o zwrócenie uwagi na dodatkową treść oferowaną przez firmę Adobe, która może zostać pobrana i zainstalowana.

Program Adobe Reader jest również dostępny na każdej płycie instalacyjnej pakietu Logopedia w katalogu Others.

Powyższe wytłumaczenie nie spełnia moich oczekiwań. Chcę skontaktować się z działem Pomocy technicznej.

Na pendrivie z produktem LOGOPEDIA PRO – pakiet POSZERZONY wersja 3.0 powinny znajdować się 2 pliki:

setup.exe

Przewodnik_Pomoce_dydaktyczne.pdf

 

Na pendrivie z produktem LOGOPEDIA PRO – pakiet GOLD wersja 3.0 powinny znajdować się 2 pliki:

setup.exe

Przewodnik_Pomoce_dydaktyczne.pdf

 

Na pendrivie z produktem LOGOPEDIA PRO – pakiet PLATINUM wersja 3.0 powinny znajdować się 2 pliki:

setup.exe

Przewodnik_Pomoce_dydaktyczne.pdf

 

Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie LOGOPEDIA PRO, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.

 

  • Deklaracja zgodności
  • Instrukcja instalacji aplikacji
  • Instrukcja obsługi karty pamięci
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności
  • Instrukcja instalacji programu
  • Instrukcja użytkowania programu
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Wersja 3.0 / 3.1

Desktop

  • system operacyjny: Windows 7/8.x/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 1,5 GB wolnej przestrzeni dyskowej
  • Przeglądarka plików PDF Adobe Reader lub inna


Wersja 4.0

Desktop

  • system operacyjny: Windows 10 wersja 64-bit, Windows 11
  • procesor: 2,4 GHz
  • 4 GB pamięci RAM
  • karta graficzna obsługująca rozdzielczość 1280x720 px lub wyższą
  • karta dźwiękowa
  • głośniki lub słuchawki
  • mikrofon (zalecany zewnętrzny)
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • port USB 2.0/3.0
  • 5 GB wolnej przestrzeni dyskowej
  • wyjściowe proporcje ekranu 16:9
  • minimalna rozdzielczość:  FHD/150%= 1280x720 px


Mobile

  • procesor min 4C, 4x A53, 2.0 GHz
  • min. 2 GB pamięci RAM
  • ekran 10.1"
  • pamięć urządzenia min.  32 GB eMCP
  • slot na kartę SD
  • kamera przednia (w pozycji horyzontalnej)
  • android 6.0 - 11.0
  • proporcja ekranu 16:9, 16:10

  • Deklaracja zgodności ISO
  • Instrukcja instalacji aplikacji
  • Instrukcja obsługi karty pamięci
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności
  • Instrukcja instalacji programu
  • Instrukcja użytkowania programu
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Wersja 3.0 / 3.1 / 3.2

Desktop

  • Windows 7/8.x/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 2,5 GB wolnej przestrzeni dyskowej

 

Wersja 4.0

Desktop

  • system operacyjny: Windows 10 (64-bit), Windows 11
  • procesor: 2,4 GHz
  • 4 GB pamięci RAM
  • karta graficzna obsługująca rozdzielczość 1280x720 px lub wyższą
  • karta dźwiękowa
  • głośniki lub słuchawki
  • mikrofon (zalecany zewnętrzny)
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • port USB 2.0/3.0
  • 9 GB wolnej przestrzeni dyskowej
  • wyjściowe proporcje ekranu 16:9
  • minimalna rozdzielczość: FHD/150%= 1280x720 px


Mobile

  • procesor min 4C, 4x A53, 2.0 GHz
  • min. 2 GB pamięci RAM
  • ekran 10.1"
  • pamięć urządzenia min. 32 GB eMCP
  • slot na kartę SD
  • kamera przednia (w pozycji horyzontalnej)
  • android 6.0 - 11.0
  • proporcja ekranu 16:9, 16:10

  • Deklaracja zgodności ISO
  • Instrukcja instalacji aplikacji
  • Instrukcja obsługi karty pamięci SD
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności
  • Instrukcja instalacji programu
  • Instrukcja użytkowania programu
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Wersja 3.0 / 3.1 / 3.2

Desktop

  • Windows 7/8/10/11 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 3 GB miejsca na dysku twardym

 

Wersja 4.0

Desktop

  • system operacyjny: Windows 10 (64-bit), Windows 11
  • procesor: 2,4 GHz
  • 4 GB pamięci RAM
  • karta graficzna obsługująca rozdzielczość 1280x720 px lub wyższą
  • karta dźwiękowa
  • głośniki lub słuchawki
  • mikrofon (zalecany zewnętrzny)
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • port USB 2.0/3.0
  • 10 GB wolnej przestrzeni dyskowej
  • zainstalowany program do otwierania plików PDF
  • wyjściowe proporcje ekranu 16:9
  • minimalna rozdzielczość: FHD/150%= 1280x720 px

Mobile

  • procesor min 4C, 4x A53, 2.0 GHz
  • min. 2 GB pamięci RAM
  • ekran 10.1"
  • pamięć urządzenia min. 32 GB eMCP
  • slot na kartę SD
  • kamera przednia (w pozycji horyzontalnej)
  • android 6.0 - 11.0
  • proporcja ekranu 16:9, 16:10

  • Deklaracja zgodności ISO
  • Instrukcja instalacji aplikacji wersja 3.1
  • Instrukcja instalacji aplikacji wersja 3.2
  • Instrukcja obsługi karty pamięci
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Wersja 3.0 / 3.1 / 3.2

Desktop

  • Windows 7/8.x/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0

  • Deklaracja zgodności ISO
  • Instrukcja instalacji aplikacji wersja 3.3
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności 
  • Instrukcja instalacji aplikacji 
  • Instrukcja instalacji programu - wer. 3.2
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności 
  • Instrukcja instalacji aplikacji 
  • Instrukcja instalacji programu - wer. 3.2
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności 
  • Instrukcja instalacji aplikacji 
  • Instrukcja instalacji programu - wer. 3.2
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności 
  • Instrukcja instalacji aplikacji 
  • Instrukcja instalacji programu - wer. 3.2
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności 
  • Instrukcja instalacji aplikacji 
  • Instrukcja instalacji programu - wer. 3.2
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Deklaracja zgodności 
  • Instrukcja instalacji aplikacji - wer. 3.0-3.1
  • Instrukcja instalacji aplikacji - wer. 3.2
  • Instrukcja obsługi karty pamięci - wer. 3.0-3.1
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Desktop:

  • Windows 7/8.x/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 1,5 GB miejsca na dysku twardym

 Na pendrivie z produktem DYSLEKSJA PRO wersja 3.0 powinny znajdować się 7 plików:

setup.exe

DYSLEKSJA-PRO-Litery-przewodnik.pdf

DYSLEKSJA-PRO-Ocena-przyczyn-przewodnik.pdf

DYSLEKSJA-PRO-Ocena-ryzyka-przewodnik.pdf

DYSLEKSJA-PRO-SRD-skala-ocen.pdf

DYSLEKSJA-PRO-Trening-przewodnik.pdf

Pomoce-dydaktyczne-przewodnik.pdf

Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie DYSLEKSJA PRO wersja 3.0 , prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.

  • Instrukcja użytkowania programu
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

DESKTOP:

  • Windows 10 wersje 32-bit i 64-bit, Windows 11
  • procesor: 2,4 GHz
  • pamięć RAM: 4 GB
  • karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 px
  • karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami/słuchawkami i mikrofonem
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Kamera komputerowa
  • 1 GB miejsca na dysku twardym dla aplikacji terapeuty
  • 1 GB miejsca na dysku twardym dla aplikacji treningowej
  • port USB 2.0/3.0

 

MOBILE:

  • system operacyjny: Android wersja min. 9
  • procesor: 2 GHz
  • pamięć RAM: 4 GB
  • wyświetlacz o minimalnej przekątnej 10 cali
  • mikrofon
  • 1 GB miejsca w pamięci na instalację aplikacji

  • deklaracja zgodności
  • instrukcja instalacji
  • instrukcja – karta pamięci - wer. 3.0-3.1
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Desktop:

  • Windows 7/8.x/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 1,5 GB miejsca na dysku twardym

Na pendrivie z produktem WSPOMAGANIE ROZWOJU PRO wersja 3.0 powinny znajdować się 4 pliki:

setup.exe

Przewodnik_Pomoce_dydaktyczne.pdf

Przewodnik_WSPOMAGANIE-ROZWOJU-PRO-cz1.pdf

Przewodnik_WSPOMAGANIE-ROZWOJU-PRO-cz2.pdf

Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie WSPOMAGANIE ROZWOJU PRO wersja 3.0 , prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.

  • deklaracja zgodności
  • instrukcja instalacji aplikacji
  • instrukcja – karta pamięci - wer. 3.0-3.1
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Desktop:

  • Windows 7/8.x/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 2 GB miejsca na dysku twardym

Aplikacja MatŚwiat w wersji sieciowej korzysta z portu 1666, w związku z czym wskazany port musi zostać dodany do wyjątków zapory systemowej, aby zapewnić poprawną komunikację. Dodatkowo, w przypadku obecności jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania antywirusowego, należy dodać do tzw. wyjątków/wyłączeń/wykluczeń plik flashex.exe.

Po stronie serwera aplikacji należy utworzyć odpowiednie reguły dla pliku FlashMac.

W przypadku komunikatu o problemach w komunikacji prosimy o tymczasowe wyłączenie wszelkich zabezpieczeń antywirusowych, aby sprawdzić, czy możliwa jest komunikacja i wówczas odpowiednio skonfigurować wyjątki/wykluczenia.

Pomocny może okazać się przygotowany poradnik opracowany przez Centrum Pomocy, który jest dostępny poniżej.

Powyższe wytłumaczenie nie spełnia moich oczekiwań. Chcę skontaktować się z działem Pomocy technicznej.

Na pendrivie z produktem MATświat PRO wersja 3.0 powinno znajdować się 7 elementów:

setup.exe

Przewodnik_MatSwiat-cz1.pdf

Przewodnik_MatSwiat-cz2.pdf

Przewodnik_MatSwiat-cz3.pdf

Przewodnik_MatSwiat-cz4.pdf

Przewodnik_MatSwiat-cz5.pdf

MatŚwiat –  arkusze ćwiczeń do druku

Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie MATświat PRO wersja 3.0 , prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.

  • Deklaracja zgodności
  • Instrukcja instalacji
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

DESKTOP:

  • Windows 10/Windows 11 wersja 32-bit (działająca na 64-bit)
  • procesor: odpowiednik Intel i3
  • pamięć RAM: 4 GB
  • karta graficzna pracująca z rozdzielczością 720p
  • karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami/słuchawkami
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • port USB 2.0/3.0
  • 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym

 

MOBILE:

  • Android wersja min 9
  • procesor: minimalna wydajność na poziomie Qualcomm Snapdragon 425 (4 core)
  • pamięć RAM: minimum 2 GB
  • wyświetlacz o rozdzielczości 1280x800
  • 0,5 GB miejsca w pamięci urządzenia

  • Deklaracja zgodności
  • Instrukcja instalacji
  • Umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

DESKTOP:

  • system operacyjny: Windows 10 wersja 64-bit, Windows 11
  • procesor: 2,4 GHz
  • 4 GB pamięci RAM
  • karta graficzna obsługująca rozdzielczość 1280x720 px lub wyższą
  • karta dźwiękowa
  • głośniki lub słuchawki
  • mikrofon (zalecany zewnętrzny)
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • port USB 2.0/3.0
  • 10 GB wolnej przestrzeni dyskowej
  • zainstalowany program do otwierania plików PDF
  • wyjściowe proporcje ekranu 16:9
  • minimalna rozdzielczość: FHD/150% = 1280x720 px

 

MOBILE:

  • procesor min 4C, 4x A53, 2.0 GHz
  • pamięć RAM: min. 2 GB, zalecane 3 GB lub więcej
  • ekran 10.1"
  • pamięć urządzenia min. 32 GB eMCP
  • slot na kartę SD
  • kamera przednia (w pozycji horyzontalnej)
  • android min. 6.0
  • proporcja ekranu 16:9, 16:10

  • deklaracja zgodności
  • instrukcja instalacji
  • instrukcja użytkowania programu
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Desktop/PC

system operacyjny: Windows 7/8.1/10 wersje 32-bit i 64-bit

procesor: 2,4 GHz

pamięć RAM: 4 GB

karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 px

karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami/słuchawkami i mikrofonem

mysz lub inne urządzenie wskazujące

port USB 2.0/3.0

5 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Urządzenia mobilne

procesor 4 x 1.6 GHz 

pamięć RAM min. 2 GB

ekran 10"

pamięć urządzenia min. 16 GB

slot na kartę SD

kamera przednia (w pozycji horyzontalnej)

android 6.0 - 9.0

Licencje mają ważność bezterminową.

Każdy klucz licencyjny można użyć jeden raz na urządzeniu typu PC/laptop i jeden raz na urządzeniu mobilnym.

Po odinstalowaniu programu SPEKTRUM AUTYZMU PRO na urządzeniu typu PC/laptop możliwe jest ponowne użycie klucza licencyjnego (na tym samym lub innym urządzeniu tego typu) pod warunkiem, że podczas deinstalacji urządzenie będzie miało połączenie z Internetem. Klucz licencyjny jest wówczas zwalniany w systemie generowania licencji. W ten sposób można go użyć wielokrotnie przy kolejnych zmianach urządzeń, na których instalowana jest aplikacja SPEKTRUM AUTYZMU PRO.

Po odinstalowaniu programu SPEKTRUM AUTYZMU PRO na urządzeniu mobilnym klucz licencyjny nie jest zwalniany w systemie generowania licencji. Dlatego przy każdej ponownej instalacji programu SPEKTRUM AUTYZMU PRO na urządzeniu mobilnym należy skontaktować się z Infolinią (tel. 58 768 22 22; mail:  wsparcie@nowaera.pl) w celu zwolnienia klucza licencyjnego w systemie i umożliwienia jego ponownego użycia.

  • deklaracja zgodności
  • instrukcja instalacji aplikacji
  • instrukcja użytkowania programu
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

DESKTOP:

  • system operacyjny: Windows 10 (32-bit i 64-bit), Windows 11
  • procesor: 2,4 GHz,
  • pamięć RAM: 4 GB,
  • karta graficzna pracująca z rozdzielczością minimalną 1024 x 768px,
  • karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami/słuchawkami/mikrofonem,
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące,
  • port USB 2.0/3.0,
  • 5 GB wolnego miejsca na dysku twardym,

 

MOBILE:

  • procesor min 4C, 4x A53, 2.0 GHz
  • min. 2 GB pamięci RAM
  • ekran 10.1"
  • pamięć urządzenia min. 32 GB eMCP
  • slot na kartę SD
  • kamera przednia (w pozycji horyzontalnej)
  • android 6.0 - 11.0
  • proporcja ekranu 16:9, 16:10

  • instrukcja instalacji
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji
  • instrukcja obsługi programu

Dokumenty do pobrania

Desktop:

  • Windows 7/8.x/10
  • procesor 2,4 GHz
  • 4 GB pamięci RAM
  • karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • port USB 2.0 lub 3.0
  • 2 GB miejsca na dysku twardym

  • instrukcja instalacji
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji
  • instrukcja obsługi programu

Dokumenty do pobrania

DESKTOP:

  • Windows 10/Windows 11 wersja 32-bit (działająca na 64-bit)
  • procesor: odpowiednik Intel i3
  • pamięć RAM: 4 GB
  • karta graficzna pracująca z rozdzielczością 720px
  • karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami/słuchawkami i mikrofonem
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • 4 GB miejsca na dysku twardym
  • port USB 2.0/3.0

  • instrukcja instalacji
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

Desktop:

  • Windows 7/8.x/10
  • procesor 2,4 GHz
  • 2 GB pamięci RAM
  • karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami oraz mikrofonem
  • mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • port USB 2.0 lub 3.0
  • 400 MB miejsca na dysku twardym

  • instrukcja instalacji
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

 

 

Dokumenty do pobrania

  • instrukcja instalacji
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • instrukcja instalacji
  • umowa licencyjna i warunki gwarancji

Dokumenty do pobrania

  • Windows 7/8/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Procesor 2,4 GHz
  • 1 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 2 GB (dla systemu 64-bit)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 700 MB miejsca na dysku twardym

Na pendrivie z produktem Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY wersja 3.0 powinny znajdować się 2 pliki:

setup.exe

Przewodnik_Kazdy-uczen-to-UCZEN-ZDOLNY.pdf

Jeśli zauważyli Państwo, że któregoś z wyżej wymienionych plików brakuje na pedrive’ie Każdy uczeń to UCZEŃ ZDOLNY wersja 3.0 , prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 58 768 22 22 lub adresem mailowym wsparcie@nowaera.pl.

Dodanie administratora i pacjenta

 

Diagnoza

 

Terapia

 

Ćwiczenia

 

Programy narzędziowe

 

Dokumenty

 

Logo-gry

Film prezentujący działanie programu oraz dostępne gry.

Ekran główny


Ćwiczenia


Programy narzędziowe


Kreator zajęć


Praca w grupie

Działanie programu

 

Aplikacja

Praca z programem

 

Kreator komiksów

 

Kreator zajęć

 

Praca w grupie

 

Uczniowie

Film prezentujący jak tworzyć konta uczniów, jak je edytować i usuwać. Przełączanie między użytkownikami programu.

Nauczyciele

Film prezentujący jak tworzyć konta nauczycieli, jak przypisywać je do odpowiednich grup, jak nadawać dostępy do uczniów i ich zajęć.

Grupy

Film prezentujący zarządzanie grupami: dodawanie i edycja grup, zarządzanie użytkownikami w obrębie grupy, wyszukiwanie, organizacja pracy uczniów i nauczycieli.

Rozmowa kontrolna

Film dla nauczyciela pokazujący jak przeprowadzić rozmowę kontrolną z uczniem oraz jak zapisać i wydrukować jej wyniki. Na podstawie udzielonych przez ucznia odpowiedzi aktywowane zostaną dla niego odpowiednie ćwiczenia (typu Powtórka) – do powtórzenia materiału, którego jeszcze nie opanował w wymaganym stopniu – jak i ćwiczenia należące do zalecanej jednostki lekcyjnej.

<

Raporty

Film prezentujący raporty i podsumowania pracy uczniów.

Praca uczniów – ustawianie kolejności

Film pokazujący jak ustawiać i zarządzać pracą uczniów w odpowiedniej kolejności w obrębie grup.

Ustawienia

Film przedstawiający możliwe ustawienia programu, edycję skali ocen, możliwości kończenia pracy ucznia.

Kartoteka

Film prezentujący narzędzia do prowadzenia rejestracji uczniów – dodawanie, edycja, usuwanie kont użytkowników.

Programy i wyniki

Film pokazujący uruchamianie aplikacji ucznia, podgląd uzyskanych przez niego wyników oraz możliwości ich wydruku.

Kreator zajęć

Film pokazujący jak tworzyć własne zadania z dostępnej w programie bazy zasobów.

Zajęcia

Film przedstawiający jak odnotowywać odbyte z uczniem zajęcia oraz jak wprowadzać ewentualne uwag dotyczące pracy ucznia.

Materiały dodatkowe

Film prezentujący dostępne w aplikacji  materiały pomocne w procesie nauczania, przygotowane do wydruku.

Praca indywidualna

Film prezentujący jak tworzyć konta użytkowników, jak je edytować i usuwać. Zarządzanie uczestnikami zajęć.

Praca w grupie

Film prezentujący zarządzanie grupami: dodawanie i edycja grup, zarządzanie użytkownikami w obrębie grupy, wyszukiwanie, organizacja pracy pacjentów.

Dane z opinii diagnostycznej

Moduł prezentujący indywidualne informacje o danym użytkowniku: sprawność motoryczna, funkcje słuchowo-językowe, funkcje wzrokowe, czytanie i pisanie, inne.

Wyniki prób diagnostycznych

Moduł do importowania dokumentów generowanych przez moduły diagnostyczne programu. Import możliwy jest po przeprowadzeniu prób diagnostycznych.

Terapia

Film prezentujący moduł narzędziowy do wprowadzenia przez Terapeutę uwag na danym etapie terapii oraz sugerowanej listy zajęć dla pacjenta.

Ćwiczenia

Film przedstawiający uruchamianie ćwiczeń wybranej części materiału.

Kreator zajęć

Film pokazujący jak tworzyć własne zajęcia ze stron dostępnych w poszczególnych częściach programów.

Wzory dokumentów

Film prezentujący dostępne w aplikacji wszelkie materiały pomocne w procesie terapii, przygotowane do wydruku.

Uczniowie

Filmy prezentujące działanie aplikacji, jej poszczególne funkcjonalności oraz dostępne ćwiczenia.

Praca indywidualna

 

Praca grupowa

 

Ćwiczenia

 

Diagnoza

 

Kreator zajęć

 

Wyniki i materiały dodatkowe

Główny ekran, spis treści i ćwiczenia

 

Moje zasoby, kreator dyplomów

 

Moje zajęcia, karty pracy, moje pliki

 

W związku z informacjami medialnymi dotyczącymi zakończenia wsparcia dla technologii Flash po roku 2020, zapewniamy, że programy z serii eduSensus w wersji 3.0 oraz 3.1 będą nadal działały prawidłowo po 1 stycznia 2021 r. Pod hasłem „technologia Flash” często rozumiana jest całość technologii interaktywnej wytworzonej przez firmę Adobe (m.in. Air, Flash, Flex). Wraz z końcem 2020 kończy się wsparcie obsługi Flash (co dotyczy przede wszystkim przeglądarek internetowych). Oznacza to, że strony internetowe wykorzystujące Flash, przestaną wyświetlać elementy wykonane w tej technologii (więcej informacji tutaj: https://www.adobe.com/pl/products/flashplayer/end-of-life.html). Zmiana ta nie dotyczy aplikacji desktopowych, takich jak programy eduSensus. Innymi słowy wycofanie wsparcia dostawców przeglądarek (Chrome, Firefox, Opera, Edge) dla obsługi technologii Flash nie ma żadnego wpływu na działanie aplikacji instalowanych lokalnie, w tym programów eduSensus.

Aplikacje eduSensus przygotowane są w technologii Adobe AIR (aktualne i wspierane oprogramowanie) i zawierają wszystkie niezbędne komponenty do obsługi interaktywnych ćwiczeń oraz zasobów flashowych, które są wykorzystane w niektórych elementach produktów z serii eduSensus. Programy te działają więc niezależnie od zewnętrznych zmian technologicznych.

Przypominamy również, że produkty eduSensus działają w pełni offline, czyli do ich pełnego funkcjonowania nie jest wymagany dostęp do Internetu.

Programy z serii eduSensus mogą być z powodzeniem wykorzystywane podczas nauki zdalnej, a uczeń może z nich korzystać w warunkach zdalnej nauki poprzez opcję przekazania kontroli w popularnych komunikatorach. 

Nad poprawnością działania naszych programów nieustannie czuwają specjaliści z działu utrzymania aplikacji i wsparcia technicznego, do których, w przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, można się zwrócić o pomoc: wsparcie@nowaera.pl

 

 

 

 

 

 

Konsument  to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca to osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Niezgodność przedmiotu z umową, czyli wada towaru, to zarówno uszkodzenie przedmiotu, o którym sprzedający nie wspomniał w opisie oferty, jak również brak cech lub właściwości, które dana rzecz powinna posiadać lub o których zapewniał sprzedawca.

W szczególności towar uznawany jest za niezgodny z umową (wadliwy), jeśli:

  • nie posiada właściwości, jakie towar danego rodzaju powinien mieć,
  • nie posiada właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego (w tym przedstawiając próbkę lub wzór), nie odpowiada opisowi przedstawionemu w ofercie,
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy,
  • został wydany kupującemu w stanie niezupełnym,
  • został nieprawidłowo zamontowany lub uruchomiony przez sprzedającego lub według instrukcji, którą kupujący od niego otrzymał.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z umową kupujący ma prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi lub gwarancji (jeśli została ona udzielona).

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.

Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.

Wada prawna dotyczy przedmiotów sprzedanych, które stanowią własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu przedmiotem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. W razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa.

Zgłoszenia z tytułu rękojmi  kupujący składa do sprzedającego. Kupujący może ubiegać się o:

  • odstąpienie od umowy,
  • obniżenie ceny produktu,
  • wymianę wadliwego produktu,
  • naprawę wadliwego produktu.

DO POBRANIA:

FORMULARZ REKLAMACYJNY Reklamacja z tytułu rękojmi

Dokumenty do pobrania

Gwarancja to zobowiązanie gwaranta wobec konsumenta, że wymieni, naprawi lub przyjmie przedmiot (i zwróci pieniądze), który nie spełnia cech określonych w dokumencie gwarancyjnym, opisie a nawet reklamie. Gwarantem może być zarówno producent, sprzedawca, jak i importer.

Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym lub opisie oferty lub w reklamie towaru.

Z reguły nowe przedmioty oferowane przez przedsiębiorców są objęte gwarancją, jednak to gwarant decyduje, czy udzieli gwarancji na swój produkt, jaka będzie jej treść oraz zakres. Gwarancja powinna zawierać:

  • warunki, w jakich można wymienić przedmiot na nowy
  • jaka będzie liczba napraw
  • adresy serwisów


Oświadczenie gwarancyjne powinno zostać sporządzone w języku danego kraju, w którym produkt został wprowadzony do obiegu.

DO POBRANIA:

FORMULARZ REKLAMACYJNY Reklamacja z tytułu oświadczenia gwarancyjnego

Dokumenty do pobrania

W celu sprawnej obsługi reklamacji przedstawiamy kilka kroków, które pozwolą nam szybko podjąć działania w danym zgłoszeniu.

  1. Zgłoszenia należy kierować do Centrum Kontaktu Nowej Ery od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem ustawowych dni wolnych od pracy) w godzinach od 8:00 do 16:00, pod adresem wsparcie@nowaera.pl lub numerem telefonu 58 768 22 22.
  2. Zgłoszenia są weryfikowane, a następnie Zgłaszający otrzymuje informację zwrotną z decyzją o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji.
  3. Jeśli zgłoszenie dotyczy sprzętu, należy przysłać go do weryfikacji na adres producenta. W tym celu prosimy przygotować paczkę (według wskazówek – odnośnik do instrukcji pakowania) i dołączyć do niej wymagane dokumenty: 

    - formularz zgłoszeniowy

    - dowód zakupu

  4. Po otrzymaniu przesyłki sprzęt jest diagnozowany przez dział techniczny i Zgłaszający otrzymuje informacje o dalszych czynnościach w ramach reklamacji.

DO POBRANIA:

FORMULARZ REKLAMACYJNY Reklamacja z tytułu rękojmi

FORMULARZ REKLAMACYJNY Reklamacja z tytułu oświadczenia gwarancyjnego

Dokumenty do pobrania

Sprzęty komputerowe oraz inne urządzenia prosimy zapakować w oryginalny karton oraz wypełnić wszystkie luki przestrzenne tak, aby zawartość nie mogła przemieszczać się w kartonie. Przy pakowaniu należy starannie zakleić wszystkie kanty kartonu taśmą, a paczkę okleić oznaczeniami załączonymi na dole strony.

Za każdym razem do przesyłki należy załączyć komplet dokumentów reklamacyjnych:

  • formularz zgłoszenia analogiczny do rodzaju reklamacji
  • dowód zakupu

Adres dostawy:

Dział Helpdesk
Nowa Era Sp. z o.o.
Marynarki Polskiej 197
„budynek Palio A”
80-557 Gdańsk

Przed wysłaniem paczki zadzwoń i potwierdź wysyłkę konsultantowi Nowej Ery.

DO POBRANIA:

OZNACZENIE.pdf

Dokumenty do pobrania

Poza wsparciem merytorycznym w ramach usług pogwarancyjnych oferujemy Państwu również możliwość odpłatnych usług, takich jak naprawy uszkodzonych sprzętów (uszkodzenia mechaniczne lub po gwarancji), konserwacje, przeglądy techniczne.

W celu sprawnej obsługi reklamacji przedstawiamy kilka kroków, które pozwolą nam szybko podjąć działania w danym zgłoszeniu.

  1. Zgłoszenia należy kierować do Centrum Kontaktu Nowej Ery od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem ustawowych dni wolnych od pracy) w godzinach od 8:00 do 16:00, pod adresem wsparcie@nowaera.pl lub numerem telefonu 58 768 22 22.
  2. Zgłoszenia są weryfikowane, a następnie Zgłaszający otrzymuje informację zwrotną z decyzją o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji.
  3. Jeśli zgłoszenie dotyczy sprzętu, należy przysłać go do weryfikacji na adres producenta. W tym celu prosimy przygotować paczkę (według wskazówek – odnośnik do instrukcji pakowania) i dołączyć do niej wymagane dokumenty:

    - formularz zgłoszeniowy

    - dowód zakupu

  4. Po otrzymaniu przesyłki sprzęt jest diagnozowany przez dział techniczny i Zgłaszający otrzymuje informacje o dalszych czynnościach w ramach zgłoszenia.

DO POBRANIA:

  1. Formularz wysyłki

Dokumenty do pobrania

Sprzęty komputerowe oraz inne urządzenia prosimy zapakować w oryginalny karton oraz wypełnić wszystkie luki przestrzenne tak, aby zawartość nie mogła przemieszczać się w kartonie. Przy pakowaniu należy starannie zakleić wszystkie kanty kartonu taśmą, a paczkę okleić oznaczeniami załączonymi na dole strony.

Za każdym razem do przesyłki należy załączyć komplet dokumentów reklamacyjnych:

  • formularz zgłoszenia analogiczny do rodzaju reklamacji
  • dowód zakupu

 

Adres dostawy:

Dział Helpdesk
Nowa Era Sp. z o.o.
Marynarki Polskiej 197
„budynek Palio A”
80-557 Gdańsk

Przed wysłaniem paczki zadzwoń i potwierdź wysyłkę konsultantowi Nowej Ery.

DO POBRANIA:

OZNACZENIE.JPG

Dokumenty do pobrania

Szanowni Klienci,

z dniem 01.01.2022 roku zakończyliśmy wsparcie techniczne dla poniższych programów:

Dysleksja v 2.0
Logopedia v 2.0
MatŚwiat v 2.0
Wspomaganie Rozwoju v 2.0
Zakończenie okresu wsparcia oznacza, że produkty nadal mogą być instalowane i używane na dotychczasowych konfiguracjach, ale tylko przy użyciu posiadanych przez Państwa licencji i kluczy aktywacyjnych. Nie będą generowane nowe klucze aktywacyjne ani licencje.

 

Z dniem 01.01.2021 roku zakończyliśmy wsparcie techniczne dla poniższych programów:

Logopedia  v 1.8
Wspomaganie rozwoju v 1.1
Dysleksja v 1.0
Dysleksja v 1.1
Dysleksja v 1.2
MatŚwiat v 1.0
MatŚwiat – wersja sieciowa v 1.0
Uczeń Zdolny v 1.0
Gotowość Szkolna 1.0
Uczeń na Start  v 1.0
Przedszkolak na Start v 1.0
Obudź moje zmysły v 1.0
Od szlaczka krzywego do pisma pięknego v 1.0
Szacuje przeliczam obliczam v 1.0
Klaszczę, tupię, podskakuję v 1.0
Uczę się i bawię v 1.0
Terapia i rozwój v 1.0
euroPLUS+ dla dzieci Angielski WOW
euroPLUS+ dla dzieci Pingwin Alex i Przyjaciele
euroPLUS+ dla dzieci Angielski dla nastolatków
euroPLUS+ Angielski dla dzieci Nicole and Tommy
Programy z serii eduROM dla Szkół Podstawowych:
Język polski, klasy: 4,5,6
Przyroda, klasy: 4,5,6
Historia i Społeczeństwo, klasy: 4,5,6
Matematyka, klasy: 4,5,6

Programy z serii eduROM dla Szkół Gimnazjalnych:

Geografia, klasy: 1,2,3
Matematyka, klasy: 1,2,3
Historia, klasy: 1,2,3
Chemia, klasy: 1,2,3
Język polski, klasy: 1,2,3
Biologia, klasy: 1,2,3
Fizyka, klasy: 1,2,3

Programy z serii eduROM dla Szkół Ponadgimnazjalnych:

Przedsiębiorczość
Chemia
Matematyka
Biologia

Programy z serii eduROM Gry Edukacyjne:

Czytam i piszę
Matematyka na wesoło: Pierwsze odkrycia
Matematyka na wesoło: Wesołe miasteczko
Matematyka na wesoło: Zoo
Matematyka na wesoło: Wyspa skarbów
Matematyka na wesoło: Fabryka zabawek
Matematyka na wesoło: Stare zamczysko
Matematyka na wesoło: Niezwykłe wakacje
Matematyka na wesoło: Podwodny świat
Matematyka na wesoło: Tajemnicza wiadomość
Matematyka na wesoło: Podróż dookoła świata
Matematyka na wesoło: Detektyw
Matematyka na wesoło: Kosmiczne pogotowie
Matematyka na wesoło: Wielki koncert
Przyroda Na ratunek planecie cz.1
Przyroda Na ratunek planecie cz.2
Przygoda z przyrodą

Zakończenie okresu wsparcia oznacza, że produkty nadal mogą być instalowane i używane na dotychczasowych konfiguracjach, ale tylko przy użyciu posiadanych przez Państwa licencji i kluczy aktywacyjnych. Nie będą generowane nowe klucze aktywacyjne ani licencje.

 

Z dniem 01.03.2018 roku zakończyliśmy wsparcie techniczne dla poniższych programów:

Logopedia v 1.0
Logopedia v 1.2
Logopedia v 1.5
Logopedia v 1.7
Tomatis
eduROM - Strefa G (Sieciowa)
eduROM - Strefa P (Sieciowa)
Angielski dla dzieci
Systemy Badań Przesiewowych 2007: Widzę, Słyszę, Mówię

W razie pytań prosimy o kontakt e-mailowy: wsparcie@nowaera.pl lub poprzez infolinię: 58 768 22 22.

DEFINICJE

Zakończenie produkcji (ZP) – data zakończenia wytwarzania danego produktu lub wersji produktu.

Gwarancja (G) – okres ochrony gwarancyjnej upoważniający do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Najczęściej udzielana jest na okres 12 lub 24 miesięcy. Gwarancja jest podstawą do złożenia reklamacji, a tryb realizacji reklamacji określa karta gwarancyjna.

Okres serwisowania produktu (OSP) – okres wsparcia Klienta trwający 5 lat od momentu sprzedaży produktu. W tym czasie Klient ma prawo zgłaszać uwagi, poprawki, które po okresie gwarancyjnym realizowane są odpłatnie.

Najdłużej wsparciem objęta jest ostatnia sztuka produktu wyprzedana z magazynu NE (nie od  dystrybutora!). Po jej wyprzedaniu następuje oficjalne ogłoszenie końca serwisowania i od tego momentu producent udziela wsparcia ostatnim sztukom jeszcze przez 2 lata. W praktyce oznacza to, że Klienci, którzy zakupili ostatnie sztuki produktu na krótko przed zakończeniem ich wsparcia, będą mieli krótszy okres serwisowania niż Klienci, którzy zakupili pierwsze sztuki, zaraz po wypuszczeniu produktu na rynek.

Okres serwisowania zawiera okres gwarancji.

Zakończenie serwisowania produktu (EOL) – „End of live”. Data zakończenia okresu serwisowania produktu. Powinna być określona na początku cyklu życia produktu, a odpowiednia informacja powinna być znana Klientom przy zakupie danego produktu.

 

Sprzęty komputerowe oraz urządzenia do terapii metodą Tomatisa prosimy zapakować w oryginalny karton oraz wypełnić wszystkie luki przestrzenne tak, aby zawartość nie mogła przemieszczać się w kartonie. Przy pakowaniu należy starannie zakleić wszystkie kanty kartonu taśmą, a paczkę okleić następującymi oznaczeniami (pliki do pobrania poniżej):

 

Do wyświetlenia tych dokumentów potrzebny jest pogram Adobe Reader. Jeśli go nie posiadasz, możesz go pobrać tutaj.

Uwaga! Przed pobraniem pliku należy odznaczyć opcję "Oferta opcjonalna", aby uniknąć zainstalowania dodatkowych programów.

Za każdym razem do przesyłki należy załączyć wypełniony formularz (do pobrania poniżej).

Paczkę należy przesłać na adres:

Dział Helpdesk
Nowa Era Sp. z o.o.
Marynarki Polskiej 197
„budynek Palio A”
80-557 Gdańsk
Polska

Zadzwoń i potwierdź wysyłkę konsultantowi Nowej Ery.

Dziękujemy!

Powyższe wytłumaczenie nie spełnia moich oczekiwań. Chcę skontaktować się z działem Pomocy technicznej.

 

Dokumenty do pobrania

Darmowa usługa zdalnej pomocy technicznej dla Klientów indywidualnych

Usługa zdalnej pomocy technicznej została uruchomiona w celu ułatwienia rozwiązywania oraz diagnozy zgłaszanych problemów technicznych dotyczących oprogramowania.

Nasi konsultanci działu Pomocy technicznej (w godzinach pracy) za pomocą specjalnego oprogramowania będą mogli udzielić pomocy bezpośrednio na komputerze Klienta.

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30–16.30 (nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy).

Ogólne warunki świadczenia usług serwisowych zdalnie (“Umowa”)

  • 1. Definicje

Zdalna usługa serwisowa:  usługa świadczona ‘na odległość’ przez Help Desk przy pomocy/ z wykorzystaniem łączy internetowych oraz odpowiedniego Oprogramowania, polegająca na diagnozowaniu Problemów zaistniałych w trakcie korzystania z Produktu i usuwaniu Usterek bezpośrednio na komputerze Użytkownika poprzez nawiązanie połączenia pomiędzy komputerem Użytkownika a komputerem Konsultanta i uzyskanie przez Konsultanta dostępu do komputera Użytkownika na prawach użytkownika tego komputera, na czas trwania Zdalnej usługi serwisowej;

Oprogramowanie:  oprogramowanie licencjonowane przez Nową Erę od osób trzecich, pobierane przez U??ytkownika, umożliwiające nawiązanie połączenia pomiędzy komputerem Konsultanta a komputerem Użytkownika i przeprowadzenie na odległość Zdalnej usługi serwisowej; 

Help Desk: zespół konsultantów Nowej Ery świadczący usługi serwisowe, w tym Zdalną usługę serwisową;

Konsultant: osoba z zespołu konsultantów Nowej Ery wyznaczona do zdiagnozowania Problemu zaistniałego w trakcie korzystania z Produktu przez Użytkownika i usunięcia Usterki; 

Użytkownik:  użytkownik Produktu, korzystający z Produktu na podstawie odrębnej umowy licencyjnej;

Komputer Użytkownika:  komputer znajdujący się w dyspozycji Użytkownika;

Produkt:  program autorstwa Nowa Era (lub YDP) będący przedmiotem Zdalnej usługi serwisowej; 

Usterka:  jakakolwiek wada fizyczna uniemożliwiająca korzystanie z Produktu zgodnie z jego przeznaczeniem z przyczyn tkwiących w tym Produkcie przed momentem jego zakupu;

Problem jakakolwiek awaria lub inna nieprawidłowość zaistniała w trakcie korzystania z Produktu, których przyczyną jest w szczególności:

(a) usterka;

(b) wada sprzętu znajdującego się w dyspozycji Użytkownika;

(c) niestabilność systemu na komputerze znajdującym się w dyspozycji Użytkownika spowodowana oprogramowaniem osób trzecich; uniemożliwiająca korzystanie z Produktu zgodnie z jego przeznaczeniem.

  • 2. Oświadczenia Stron
  1. Użytkownik oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania komputerem, na którym zainstalowano Produkt.
  2. Nowa Era oświadcza, że na podstawie odrębnej umowy jest uprawniona do korzystania z Oprogramowania w celu zdiagnozowania Problemu i usunięcia Usterki bezpośrednio na komputerze Użytkownika.
  3. Nowa Era oświadcza, że usuwa jedynie Usterki. Nowa Era nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie Problemu o innej przyczynie niż Usterka.
  • 3. Aktywacja usługi
  • Jeśli zgłoszony przez Użytkownika Problem został skierowany przez Konsultanta do rozwiązania w drodze Zdalnej usługi serwisowej, Konsultant przesyła Użytkownikowi na wskazany przez Użytkownika adres e-mail link do pobrania Oprogramowania z określonego miejsca w sieci lub informuje Użytkownika telefonicznie o miejscu w sieci, skąd Użytkownik może pobrać Oprogramowanie.
  • Użytkownik pobiera Oprogramowanie pod warunkiem, że zaakceptuje postanowienia niniejszej Umowy (poprzez kliknięcie przycisku Akceptuję).
  • Zdalna usługa serwisowa nie będzie świadczona, gdy: 

(1) Użytkownik nie zaakceptuje warunków niniejszej Umowy, a tym samym nie zostanie pobrane Oprogramowanie;

(2) pomimo zaakceptowania warunków niniejszej umowy i pobrania Oprogramowania przez Użytkownika, nie powiedzie się nawiązanie połączenia pomiędzy komputerem Użytkownika i komputerem Konsultanta z przyczyn niezależnych od Konsultanta, w tym z powodu awarii łączy internetowych, przeciążenia sieci lub takiej konfiguracji sieci u Użytkownika, która uniemożliwia nawiązanie połączenia. Konsultant poinformuje Użytkownika o przeszkodzie w nawiązaniu połączenia i zaproponuje inny sposób zdiagnozowania Problemu i usunięcia Usterki;

(3) jeśli Użytkownik nie zezwoli na połączenie z Internetem w celu pobrania Oprogramowania, a zezwolenia takiego wymaga oprogramowanie osób trzecich zainstalowane na komputerze Użytkownika;

(4) jeśli Użytkownik ma zainstalowany na komputerze inny system operacyjny niż wymagany w specyfikacji Produktu.

  • Jeśli przyczyną Problemu nie jest Usterka, Konsultant niezwłocznie kończy Zdalną usługę serwisową, informując Użytkownika o prawdopodobnej przyczynie Problemu.
  • Po podaniu Konsultantowi wyświetlonego w programie numeru ID i Hasła, a następnie po wpisaniu ich przez Konsultanta w module firmowym, zostaje nawiązane połączenie pomiędzy komputerem Użytkownika i komputerem Konsultanta, w wyniku którego Konsultant uzyskuje dostęp do komputera Użytkownika na prawach użytkownika niniejszego komputera.
  • Po pobraniu Oprogramowania, Użytkownik powinien wypakować jego zawartość za pomocą oprogramowania zewnętrznego obsługującego funkcję wypakowywania zawartości plików w formacie zip lub skorzystać z systemowej funkcji Wyodrębnij, a następnie dwukrotnie kliknąć wypakowany plik o rozszerzeniu exe.
  • Po nawiązaniu połączenia pomiędzy komputerem Użytkownika i komputerem Konsultanta, Konsultant wstępnie diagnozuje Problem.
  • Jeśli przyczyną Problemu jest Usterka, Konsultant informuje Użytkownika o szacunkowym czasie trwania Zdalnej usługi serwisowej.
  • 4. Bezpieczeństwo Użytkownika
  1. Połączenie pomiędzy komputerem Użytkownika i komputerem Konsultanta jest szyfrowane.
  2. Nowa Era nie ponosi odpowiedzialności za włamania osób trzecich do systemu komputerowego Użytkownika, w tym za nieuprawniony dostęp osób trzecich do danych przesyłanych pomiędzy komputerami Użytkownika i Konsultanta w czasie świadczenia Zdalnej usługi serwisowej.
  3. W czasie świadczenia Zdalnej usługi serwisowej Nowa Era nie zmienia poziomu zabezpieczeń sieci czy plików ani nie ingeruje w ustawienia komputera Użytkownika (w tym w ustawienia sieci po stronie Użytkownika). Jeśli oprogramowanie osób trzecich zainstalowane na komputerze Użytkownika, w tym oprogramowanie antywirusowe, zgłasza komunikat o konieczności zezwolenia na połączenie z Internetem w celu zainstalowania Oprogramowania, wyłącznie Użytkownik decyduje o takim zezwoleniu.
  4. Po nawiązaniu połączenia pomiędzy komputerami Użytkownika i Konsultanta, Konsultant ma dostęp do danych przechowywanych na komputerze Użytkownika. Konsultant ma obowiązek nie otwierać ani nie korzystać z żadnych danych/plików przechowywanych na komputerze Użytkownika, z wyjątkiem tych, które są niezbędne do poprawnego przeprowadzenia Zdalnej usługi serwisowej. Jeśli Konsultant w czasie świadczenia Zdalnej usługi serwisowej uzyska z jakiejkolwiek przyczyny, w tym z powodu niedochowania przez Użytkownika obowiązku określonego w § 5 ustęp 3 niniejszej Umowy, dostęp do danych/plików przechowywanych na komputerze Użytkownika zawierających zastrzeżone lub poufne informacje, Konsultant jest zobowiązany do zachowania ich w tajemnicy.
  • 5. Obowiązki i uprawnienia Użytkownika
  • Użytkownik ma obowiązek zapewnić Konsultantowi odpowiednią infrastrukturę techniczną do przeprowadzenia Zdalnej usługi serwisowej, w tym w szczególności:

(1)  dostęp do Internetu o minimalnej prędkości 128kbps upload,

(2) system operacyjny: Windows XP / Vista /7 / 8 / 8.1. 

  • Użytkownik uzyskuje od Konsultanta informację o zakończeniu świadczenia Zdalnej usługi serwisowej, w tym o zdiagnozowaniu Problemu i usunięciu Usterki. 
  • Użytkownik powinien współpracować z Konsultantem w czasie trwania Zdalnej usługi serwisowej, w tym w szczególności powinien wykonywać polecenia Konsultanta.
  • Użytkownik ma obowiązek być obecny przed ekranem swojego komputera w czasie trwania Zdalnej usługi serwisowej.
  • Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo własnych zastrzeżonych i poufnych informacji.Użytkownik ma obowiązek na czas trwania Zdalnej usługi serwisowej zabezpieczyć dostęp do zastrzeżonych i poufnych informacji przechowywanych na komputerze Użytkownika, w szczególności pozamykać wszystkie otwarte na pulpicie komputera aplikacje niezwiązane z Produktem.
  • Użytkownik jest odpowiedzialny za posiadanie procedur umożliwiających, za pomocą zewnętrznych źródeł, odtworzenie utraconych lub zmodyfikowanych plików, danych i programów (back-up).
  • Jeśli Użytkownik nie dochowa obowiązku określonego w § 5 ustęp 3, Nowa Era nie odpowiada za nieuprawniony dostęp do zastrzeżonych i poufnych informacji przechowywanych na komputerze Użytkownika.
  • Użytkownik powinien obserwować działania wykonywane przez Konsultanta w czasie trwania Zdalnej usługi serwisowej.
  • Użytkownik może zakończyć Zdalną usługę serwisową w każdym czasie poprzez kliknięcie przycisku X(Zakończ wszystkie połączenia) w pobranym Oprogramowaniu. Jeśli Użytkownik – bez uzasadnionej przyczyny - zakończy Zdalną usługę serwisową przed zdiagnozowaniem Problemu lub usunięciem Usterki, Konsultant nie jest zobowiązany do zaoferowania Zdalnej usługi serwisowej ponownie.  
  • Po zakończeniu świadczenia Zdalnej usługi serwisowej, Użytkownik ma obowiązek usunąć z komputera Oprogramowanie poprzez najechanie kursorem urządzenia wskazującego (np.: myszy) na plik zawierający Oprogramowanie, kliknięcie prawego klawisza tego urządzenia i wybrania polecenia Usuń. Dotyczy to także pliku w formacie zip, z którego wyodrębniono plik z Oprogramowaniem.
  • 6. Obowiązki i uprawnienia Konsultanta
  1. Nowa Era dochowa należytej staranności w przeprowadzaniu zdalnej usługi serwisowej, w tym zobowiąże Konsultantów do zachowania poufności w wypadku, gdyby Konsultanci uzyskali dostęp do zastrzeżonych lub poufnych informacji przechowywanych na komputerze Użytkownika, w tym wskutek zaniedbania przez Użytkownika obowiązku określonego w § 5 ustęp 3.
  2. Jeśli Zdalna usługa serwisowa zostanie przerwana z przyczyn niezależnych ani od Użytkownika, ani od Konsultanta (awaria łączy internetowych, przeciążenie sieci, wyłączenie prądu, etc.), po ustaniu tych przyczyn Konsultant powinien zaoferować Użytkownikowi ponownie Zdalną usługę serwisową. Jeśli Użytkownik zgłosi potrzebę kontynuowania świadczenia Zdalnej usługi serwisowej po ustaniu przyczyny niezależnej od Użytkownika lub Konsultanta, Konsultant nie może odmówić mu świadczenia tej usługi.
  3. Konsultant zachowa w tajemnicy wszelkie zastrzeżone lub poufne informacje, do których uzyskał dostęp z jakiejkolwiek przyczyny, w tym wskutek niedochowania przez Użytkownika obowiązku określonego w § 5 ustęp 3.
  4. Konsultant informuje Użytkownika o zdiagnozowaniu Problemu o innej przyczynie niż Usterka, podaje jego prawdopodobną przyczynę do wiadomości Użytkownika i kończy świadczenie Zdalnej usługi serwisowej poprzez kliknięcie przycisku Xw Oprogramowaniu.
  5. Konsultant informuje Użytkownika o usunięciu Usterki. Konsultant kończy świadczenie Zdalnej usługi serwisowej niezwłocznie po usunięciu Usterki poprzez kliknięcie przycisku Xw Oprogramowaniu.
  6. Konsultant może zakończyć świadczenie Zdalnej usługi serwisowej poprzez kliknięcie przycisku Xw Oprogramowaniu również z innych przyczyn niż zdiagnozowanie Problemu. Konsultant informuje wówczas Użytkownika o przyczynie zakończenia świadczenia Zdalnej usługi serwisowej i proponuje Użytkownikowi wykonanie Zdalnej usługi serwisowej ponownie w innym terminie.
  7. Konsultant może zakończyć świadczenie Zdalnej usługi serwisowej poprzez kliknięcie przycisku Xw Oprogramowaniu przed usunięciem Usterki. Konsultant informuje wówczas Użytkownika o przyczynie zakończenia świadczenia Zdalnej usługi serwisowej i albo proponuje Użytkownikowi wykonanie Zdalnej usługi serwisowej ponownie w innym terminie, albo informuje o innych działaniach, które zostaną podjęte w celu usunięcia Usterki.  
  • 7. Odpowiedzialność Nowej Ery
  • Wyłącza się odpowiedzialność Nowej Ery za wszelkie szkody, jakie mogą wyniknąć dla Użytkownika na skutek korzystania z Oprogramowania. W szczególności Nowa Era nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie danych/plików przechowywanych na komputerze Użytkownika.
  • Nowa Era nie ponosi odpowiedzialności za:

(1) opóźnienie w wykonaniu Zdalnej usługi serwisowej,

(2) niewykonanie Zdalnej usługi serwisowej, a w szczególności za nieusunięcie Usterki w drodze świadczenia Zdalnej usługi serwisowej. 

  • Nowa Era nie gwarantuje jakości wykonania Zdalnej usługi serwisowej.
  • 8. Prawo właściwe i jurysdykcja
  1. Umowa niniejsza podlega prawu polskiemu.

W celu uruchomienia zdalnej pomocy technicznej, należy najpierw przeczytać oraz zaakceptować warunki zdalnego świadczenia usług serwisowych.

Po zaakceptowaniu warunków zdalnego świadczenia usług serwisowych można pobrać i zapisać plik na dysku twardym komputera (plik do pobrania niżej). W razie potrzeby należy skontaktować się z Konsultantem Pomocy Technicznej Nowej Ery i postępować zgodnie z jego wskazówkami.

 

Wybrane parametry techniczne oprogramowania do zdalnej pomocy:

  • Możliwość regulacji jakości przesyłu obrazu w celu umożliwienia „płynnej pracy”;
  • Szyfrowana transmisja danych;
  • Kompresja przesyłanych danych;
  • Zdalny restart komputera;
  • Opcja transferu plików;
  • Możliwość komunikacji audio pomiędzy Klientem a Pomocą Techniczną;
  • Komunikacja tekstowa pomiędzy Klientem a Pomocą Techniczną;
  • Opcja transferu schowka Windows;
  • Możliwość podglądu informacji o systemie operacyjnym Klienta;
  • Logi IP oraz daty i godziny połączenia;
  • Plik uruchomieniowy zdalnej pomocy o objętości ok. 5 MB;
  • Plik zdalnej pomocy nie modyfikuje rejestru ani innych plików;
  • Wspierane systemy operacyjne: Windows XP / Vista /7 / 8 / 8.1 / 10;
  • Plik zdalnej pomocy technicznej jest typem pliku wykonywalnego, który należy wyodrębnić z pobranego pliku.

Dokumenty do pobrania

Napisz do nas

* pola wymagane
Czytaj więcej

Nowość