Javascript is required
Przejdź do treści głównej

Kontrakty, systemy motywujące, plany aktywności

13.04.2024

Specjalne potrzeby edukacyjneWebinarium
Podziel się

Obejrzyj, pełną praktycznych porad, prelekcję będącą częścią minikonferencji online "Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole", które odbyło się 1 grudnia 2020 r.

W prelekcji m.in.:

  1. Kontrakty i systemy motywacyjne - w jaki sposób wspierają wprowadzenie i egzekwowanie reguł do pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu?
  2. Plany aktywności dla dzieci ze spektrum - sposób na uczenie samodzielności.
  3. Konkretne przykłady i studia przypadków: kontrakty, systemy motywacyjne, plany aktywności.

Ewa Śniegowska – oligofrenopedagog specjalizująca się w pracy z dziećmi z autyzmem. Odbyła wiele szkoleń i kursów dotyczących terapii dzieci z ASD. Jest certyfikowaną terapeutką behawioralną i podlega stałej superwizji. Od 26 lat pracuje jako nauczyciel w Specjalnym Ośrodku Rewalidacyjno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku.

Agnieszka Mitoraj-Hebel – pedagog specjalny, od 20 lat związana zawodowo i emocjonalnie z ideą integracji. Pracuje jako nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej. Ukończyła kursy kwalifikacyjne z zakresu socjoterapii, terapii pedagogicznej oraz integracji sensorycznej. Wielokrotnie organizowała ogólnopolskie konferencje z dziedziny nauczania i wychowania integracyjnego, a także prowadziła szkolenia i warsztaty dotyczące SPE.

Specjalne potrzeby edukacyjneWebinarium
Podziel się