Szkoła podstawowa 4–8
SERIA
Seria Lubię to! umożliwia spójne nauczanie informatyki w szkole podstawowej. Pozwala rozwijać umiejętności stosownie do możliwości percepcyjnych uczniów. Wsparcie w nauce stanowią różnorodne materiały elektroniczne zapewniające komfort pracy nauczyciela.
Podręcznik do informatyki dla klasy czwartej szkoły podstawowej
Nr dopuszczenia: | 847/1/2020/z1 |
Autorzy: | Michał Kęska |
Nowa edycja 2020-2022
Podręcznik „Lubię to!” dla klasy czwartej szkoły podstawowej wprowadza ucznia w świat komputerów i internetu, a ponadto uczy programowania, pracy z edytorem grafiki i edytorem tekstu.
Podręcznik do informatyki dla klasy piątej szkoły podstawowej
Nr dopuszczenia: | 847/2/2021/z1 |
Autorzy: | Michał Kęska |
NOWA EDYCJA 2021-2023
Podręcznik „Lubię to!” dla klasy piątej szkoły podstawowej poszerza wiedzę uczniów z zakresu edytora tekstu oraz programowania. Uczniowie uczą się także tworzyć prezentacje i animacje.
Podręcznik do informatyki dla klasy szóstej szkoły podstawowej
Nr dopuszczenia: | 847/3/2022/z1 |
Autorzy: | Michał Kęska |
Nowa Edycja 2022-2024
Podręcznik „Lubię to!” dla klasy szóstej omawia zagadnienia dotyczące współpracy zdalnej i zasad wirtualnej komunikacji. Rozwija wiedzę z zakresu programowania i tworzenia gier komputerowych. Ponadto uczy, jak korzystać z arkusza kalkulacyjnego i edytora grafiki.
Podręcznik do informatyki dla klasy siódmej szkoły podstawowej
Nr dopuszczenia: | 847/4/2020/z1 |
Autorzy: | Grażyna Koba |
Nowa edycja 2020-2022
Podręcznik „Lubię to!” dla klasy siódmej szkoły podstawowej pogłębia wiedzę uczniów dotyczącą komputerów i sieci komputerowych, stron WWW, edytorów grafiki, edytora tekstu, tworzenia prezentacji multimedialnych, a ponadto uczy podstaw montażu filmów.
Podręcznik do informatyki dla klasy ósmej szkoły podstawowej
Nr dopuszczenia: | 847/5/2021/z1 |
Autorzy: | Grażyna Koba |
NOWA EDYCJA 2021-2023
Podręcznik „Lubię to!” dla klasy ósmej szkoły podstawowej rozwija umiejętności z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego i wprowadza uczniów w świat algorytmiki i programowania w języku tekstowym (do wyboru Python albo C++). Zawiera też propozycje projektów zespołowych.
Podręczniki z serii Lubię to! są dostosowane do możliwości percepcyjnych uczniów. Prosty i zwięzły język oraz bogaty materiał ilustracyjny ułatwiają przyswojenie wiedzy informatycznej. Ciekawe zadania o różnym stopniu trudności pozwalają opanować kluczowe umiejętności.
NEONbooki zawierają ponad 500 atrakcyjnych zasobów prezentacyjnych i sprawdzających wiedzę. Nowością w serii są Ćwiczenia dodatkowe z zadaniami interaktywnymi, które pozwalają sprawdzić wiedzę teoretyczną po działach.
Ponad 400 różnorodnych zasobów, skorelowanych z podręcznikiem, ułatwia uczniom zrozumienie nowych zagadnień.
Zasoby z NEONbooka można wyświetlać w dowolnym momencie lekcji, zatrzymywać i powtarzać. Są one udostępniane również uczniom, dzięki czemu nauczyciel i uczniowie korzystają z tego samego zestawu pomocy dydaktycznych.
Wśród ponad 400 materiałów prezentacyjnych i ćwiczeniowych znajdują się m.in.:
Ćwiczenia interaktywne pogrupowane według działów pomagają opanować pojęcia teoretyczne.
100 atrakcyjnych i różnorodnych ćwiczeń interaktywnych z możliwością automatycznego sprawdzania odpowiedzi zachęca uczniów do samodzielnego weryfikowania wiedzy.
Stosujemy różnorodne rozwiązania wspierające opanowanie wiedzy oraz utrwalanie umiejętności praktycznych.
Opracowaliśmy narzędzia, które pomagają uczniom pracować w ich własnym tempie – zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami.
Wykorzystujemy doświadczenia nauki zdalnej i dbamy o aktualność przekazywanej wiedzy i stosowanego oprogramowania.
Stwarzamy optymalne warunki do opanowania języków programowania przewidzianych do realizacji w szkole podstawowej.
Nowoczesne, proste w obsłudze aplikacje wspierają nauczycieli zarówno w czasie przygotowań do lekcji, jak i w trakcie ich prowadzenia. Atrakcyjne materiały prezentacyjne skracają czas potrzebny na przygotowanie do zajęć i ułatwiają zainteresowanie uczniów przedmiotem.
NEON
NEON to praktyczne i intuicyjne w obsłudze narzędzie współpracy nauczyciela z uczniem. Zostało zaprojektowane jako wspólna przestrzeń wypełniona różnorodnymi pomocami dydaktycznymi.
Dla Nauczyciela
Materiały dydaktyczne i pomoce edukacyjne, podzielone na kategorie: dokumentacja nauczyciela, prowadzenie lekcji, sprawdzanie wiedzy, materiały prezentacyjne i rozwojowe.
E-booki
Cyfrowe podręczniki przygotowane dla uczniów szkoły podstawowej (klasy 1-8). Z e-booków można korzystać na komputerze i tablecie, w domu i klasie – są dostępne wszędzie tam, gdzie jest internet.
Kurs podstaw Pythona dla nauczycieli – retransmisja szkolenia on-line dla nauczycieli informatyki przeprowadzonego przez Agnieszkę Borowiecką.
Kurs podstaw Pythona dla nauczycieli – retransmisja szkolenia on-line dla nauczycieli informatyki przeprowadzonego przez Agnieszkę Borowiecką.
Kurs podstaw Pythona dla nauczycieli – retransmisja szkolenia on-line dla nauczycieli informatyki przeprowadzonego przez Agnieszkę Borowiecką.
Kurs podstaw Pythona dla nauczycieli – retransmisja szkolenia on-line dla nauczycieli informatyki przeprowadzonego przez Agnieszkę Borowiecką.
Nauczyciel
Edukacja na czasie. Nauczyciel - cykl szkoleń eksperckich i artykułów przygotowanych we współpracy z SWPS Uniwersytetem Humanistycznospołecznym.
Uczeń
Edukacja na czasie. Uczeń - cykl szkoleń eksperckich i artykułów przygotowanych we współpracy z SWPS Uniwersytetem Humanistycznospołecznym.
Nauka i relacje
Edukacja na czasie. Nauka i relacje - webinaria i artykuły dotyczące procesu nauczania zdalnego, w których eksperci – psychologowie i pedagodzy – dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą.
Technologia
Solidna dawka inspiracji, wiedzy i praktycznych porad, które pomogą nie utonąć w oceanie edukacyjnych technologicznych nowinek i innowacji, za to ułatwią wybranie z nich tych, które faktycznie pomogą oszczędzić czas, a jednocześnie uczyć skuteczniej i ciekawiej.