Javascript is required

Interaktywna podłoga w programie AKTYWNA TABLICA dla szkół podstawowych



Nowość w ofercie Nowej Ery w programie Aktywna tablica! Zestaw do multimedialnej projekcji floorbi® tworzący tzw. interaktywną podłogę, to wsparcie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, rewalidacyjnych oraz terapeutycznych dla dzieci w młodszym wieku szkolnym.

Pobierz ulotkę i poznaj wszystkie korzyści z posiadania zestawu floorbi®

Floorbi zawiera interaktywne gry i zabawy terapeutyczne i edukacyjne w 3 kategoriach:

Interaktywna podłoga floorbi® - jak kupić w programie AKTYWNA TABLICA



Wykorzystanie interaktywnej podłogi floorbi® na zajęciach lub w terapii niesie szereg korzyści dla wszechstronnego rozwoju dzieci:

  • ćwiczenie wrażliwości słuchowej (rozpoznawanie dźwięków dochodzących z otoczenia)
  • doskonalenie percepcji i pamięci słuchowej
  • doskonalenie słuchu fonemowego
  • pamięć krótkotrwała
  • koncentracja uwagi
  • dostrzeganie podobieństw i różnic i ćwiczenie myślenia przez analogię
  • kształcenie orientacji przestrzennej
  • ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowo-słuchowej
  • stymulowanie percepcji wzrokowej, spostrzegawczości
  • trenowanie refleksu
  • ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej
  • prawidłowy rozwój motoryki dużej
  • ćwiczenie umiejętności współpracy.

 

Produkt spełnia wymogi programu „Aktywna tablica” dla szkół podstawowych kształcących uczniów z SPE, szczególnie dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej (kategoria 5 cz. IV wniosku B dyrektora szkoły).

Pobierz gotowy wniosek B na zakup interaktywnej podłogi floorbi® w pakiecie z programami multimedialnymi eduSensus

Przykładowe gry



Korzyści




Mechanika gier poprawia spostrzegawczość i pozwala ćwiczyć pamięć  u wszystkich dzieci, nie tylko u uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych. Zajęcia z interaktywną podlogą floorbi® w wyjątkowy sposób wplatają ruch w rozwój podstawowych umiejętności dziecka.


Gry floorbi
®  to nie tylko ruch - to możliwość stymulowanie percepcji słuchowej dziecka poprzez ćwiczenia z wykorzystaniem dźwięków. To znakomite rozwiązanie dla uczniów o stwierdzonych zaburzeniach percepcji słuchowej, ale i dla wszystkich dzieci którym satysfakcję sprawi tworzenie muzyki i poczucie sprawczości.


Do udziału w ćwiczeniach można zaangażować jedno dziecko jak i małą grupę. Wbudowane gry mają charakter rywalizacyjny jak kooperacyjny, co dodatkowo sprzyja rozwojowi umiejętnosci społecznych. 


Gry i ćwiczenia o różnej trudności, do wykorzystania również u młodszych dzieci, w tym w ramach rocznego przygotowania szkolnego.

Formularz kontaktowy




Zadzwoń: 58 322 45 46, napisz: aktywnatablica@nowaera.pllub zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy rozwiązania dotosowane do konkretnych potrzeb placówki.