Javascript is required

Emocje mają moc. Dlaczego umiejętność samoregulacji w rozwoju emocjonalno-społecznym młodzieży jest tak ważna?

Autor: Anna Tulczyńska, 23.04.2024

Specjalne potrzeby edukacyjneWebinarium
Podziel się

Obejrzyj, pełną praktycznych porad, prelekcję o rozwoju emocjonalno-społecznym nastolatków i jaką rolę mogą w nim pełnić nauczyciele.

Na webinarium zaprosił wydawca programu MOC EMOCJI PRO. Kompetencje emocjonalno-społeczne. Poziom 2.

Program webinarium:

1. Etapy rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci i młodzieży
2. Dlaczego umiejętność samoregulacji w rozwoju emocjonalno-społecznym młodzieży jest tak ważna?
3. W jaki sposób rozmawiać z młodzieżą o emocjach?
4. Rola nauczyciela w modelowaniu zachowań. Nauczycielu: zacznij od autodiagnozy!
5. Czym grozi zaniedbanie rozwoju kompetencji emocjonalno-społecznych w dorosłym życiu.

Prelegent:

Anna Tulczyńska – psycholog, certyfikowana psychoterapeutka poznawczo behawioralna, socjoterapeutka oraz członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej. Zajmuje się terapią indywidualną dzieci i młodzieży. Prowadzi szkolenia dla rodziców i rad pedagogicznych różnorodnych placówek oświatowych. Od 20 lat związana z jest jednym z warszawskich liceów, gdzie zajmuje się opieką psychologiczną nad uczniami.

Rozmowę poprowadzi Joanna Szulc – psycholog, dziennikarka, autorka książek.

Specjalne potrzeby edukacyjneWebinarium
Podziel się