Cykl konferencji eksperckich
„Szkoła podstawowa na czasie. Nauczyciel. Uczeń. Nauczanie.

3 konferencje eksperckie   |   Kraków, Gdańsk, Warszawa   |   Transmisja on-line

 

Dlaczego teraz?

Po trzech latach od wprowadzenia reformy warto porozmawiać o aktualnych potrzebach w edukacji. To najlepszy moment, by zderzyć dotychczasowe doświadczenia z wiedzą ekspertów.

 

Dlaczego „Szkoła podstawowa na czasie.”?

Szkoła podstawowa jako najdłuższy etap edukacyjny pełni kluczową rolę w kształtowaniu kompetencji potrzebnych w dalszej nauce i w życiu dorosłym. To tutaj uczeń rozpoczyna przygodę z wiedzą przedmiotową, rozbudza swoje zainteresowania i zdobywa umiejętności społeczne. A uczniowie, podobnie jak świat dookoła nas, szybko się zmieniają – oczekują dziś rozwiązań dydaktycznych dostosowanych do swoich potrzeb i możliwości. „Być na bieżąco”, „nadążać”, „trzymać rękę na pulsie” i „znać trendy” to wyzwanie dla współczesnego nauczyciela.

 

Dlaczego „Nauczyciel. Uczeń. Nauczanie.”?

Nauczyciel to serce szkolnictwa – gwarantuje owocny przepływ wiedzy i umiejętności. Uczniowie są sensem istnienia instytucji szkoły. Natomiast świadomie kształtowany proces nauczania jest spoiwem, które umożliwia efektywne spotkanie tych dwóch podmiotów.

Obejrzyj retransmisję pierwszej konferencji
Szkoła podstawowa na czasie. Nauczyciel. Uczeń. Nauczanie.

 

Jak budować relacje w szkole? Jak współpracować z rodzicami?
Jak pracować efektywnie w zmiennych warunkach? Jak zadbać o rozwój osobisty?

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami pokonferencyjnymi.

Obejrzyj retransmisję drugiej konferencji
Szkoła podstawowa na czasie. Nauczyciel. Uczeń. Nauczanie.

 

Jak wygląda świat oczami współczesnego ucznia szkoły podstawowej?
Jak w ciągu ośmiu lat zmienia się uczeń? Jakie czynniki wpływają na jego rozwój?
Przed jakimi dylematami staje współczesny uczeń?

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami pokonferencyjnymi.

Obejrzyj retransmisję trzeciej konferencji
Szkoła podstawowa na czasie. Nauczyciel. Uczeń. Nauczanie.

 

Jak utrzymać uwagę uczniów? Jak wykorzystywać nowe technologie w nauczaniu?
Jakie metody i strategie sprawdziły się w dotychczasowych przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty?

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami pokonferencyjnymi.