Obejrzyj reportaż!

Szkoła podstawowa na czasie. Nauczyciel.
Wyzwania i potrzeby nauczyciela szkoły podstawowej
Nauczyciel to serce edukacji – gwarantuje nieustanny przepływ wiedzy i napędza rozwój umiejętności. A o serce, jak wiadomo, trzeba dbać – zwłaszcza w dynamicznie zmieniających się warunkach. Aby sprostać wyzwaniom współczesności, nauczyciel musi zadbać o własny rozwój i komfort, trzymać rękę na pulsie i nieustannie rozwijać swoje kompetencje.
Z myślą o wyzwaniach, przed którymi każdego dnia stają nauczyciele, Nowa Era przygotowała pierwszą z cyklu konferencji „Szkoła podstawowa na czasie”. Jak budować relacje w szkole? Jak współpracować z rodzicami? Jak pracować efektywnie, gdy warunki ulegają ciągłym zmianom? Jak zadbać o rozwój osobisty? – tymi zagadnieniami zajęli się nasi eksperci z myślą o nauczycielach.
Reportaż z konferencji „Szkoła podstawowa na czasie. Nauczyciel.”
1. Rola i znaczenie pracy nauczyciela
Marek Konieczniak – ekspert edukacji szkolnej, były nauczyciel i dyrektor szkoły. Prowadzi własne wydawnictwo oraz wspiera organizacje szukające rozwiązań opartych na zaufaniu i odpowiedzialności.
Zobacz notatkę z konferencji

Kliknij, aby powiększyć
2. Budowanie relacji w szkole
Anna Hryniewicz – psycholog w nurcie psychologii pozytywnej i podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach.
Zobacz notatkę z konferencji

Kliknij, aby powiększyć
3. Budowanie relacji z rodzicem
Anna Resler-Moskwa – psycholog, terapeuta z wieloletnim doświadczeniem w pracy klinicznej z dziećmi, młodzieżą i rodzicami.
Zobacz notatkę z konferencji

Klikjnij, aby powiększyć
4. Zarządzanie sobą w pracy nauczyciela
Daniel Janik – trener mentalny, sportowiec, autor publikacji o zarządzaniu rozwojem osobistym i motywacją.
Zobacz notatkę z konferencji

Kliknij, aby powiększyć
Opinie uczestników konferencji
Materiały z konferencji „Szkoła podstawowa na czasie. Uczeń.”
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami pokonferencyjnymi.
Materiały z konferencji „Szkoła podstawowa na czasie. Nauczanie.”
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami pokonferencyjnymi.