Javascript is required
Przejdź do treści głównej
header image

eduSensus Education Awards

edycja 2025

Jury eduSensus Education Awards 2025

Przedstawiamy członków jury trzeciej edycji konkursu eduSensus Education Awards! Są wśród nich praktycy, znawcy potrzeb nauczycieli, edukatorzy i innowatorzy. Są reprezentanci branży technologicznej oraz przedstawiciele organizacji i stowarzyszeń działających na rzecz mądrej technologicznej rewolucji w oświacie. 

Głosami jury zostaną wybrani laureaci w kategoriach:

  • Logopeda roku,
  • Pedagog roku,
  • VR-EDU Innowator.

Laureatów wybranych przez jury, oraz tych, którzy w wyniku głosowania online otrzymają nagrody publiczności, ogłosimy  podczas uroczystej gali 18 listopada oraz na stronie konkursu eduSensus Education Awards. Głosowanie oraz obrady juty trwają od 1 września do 20 paźdzernika. 

Marta Badowska

Pedagożka z misją i pasją. Specjalistka terapii pedagogicznej, filolożka klasyczna, oligofrenopedagożka, surdopedagożka, arteterapeutka. Na co dzień łączy interdyscyplinarne podejście z głębokim zrozumieniem potrzeb dzieci i młodzieży. Pracuje w nurcie edukacji opartej na mocnych stronach, nauczaniu wielozmysłowym oraz rozwoju elastyczności poznawczej i emocjonalnej. Jest społeczną dyrektorką Poradni Diagnostyczno-Terapeutycznej Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz honorową członkinią PTD.
Od lat zaangażowana w rozwój praktyki terapeutycznej i nauczycielskiej – jako konsultantka w zakresie specyficznych trudności w uczeniu się (zarówno w ujęciu prawnym, jak i praktycznym) i terapeutka zaburzeń w uczeniu się. 
Autorka i współautorka szkoleń, warsztatów i konferencji ogólnopolskich, w których łączy wiedzę z empatią i realiami codziennej pracy nauczyciela. Jej działania edukacyjne to również wkład w rozwój profesjonalnych narzędzi diagnostyczno-terapeutycznych – współtworzyła m.in. programy: DYSLEKSJA PRO – Poziom 2, KONCENTRACJA UWAGI PRO, a także PERCEPCJA SŁUCHOWA I PRZETWARZANIE SŁUCHOWE PRO.
Finalistka ogólnopolskiego konkursu Nauczyciel Roku 2023, doceniona za autentyczne zaangażowanie w proces zmiany polskiej szkoły – z miejsca obowiązku w przestrzeń wspierającą rozwój, uważność i różnorodność.

Joanna Elmanowska

W Nowej Erze odpowiada za zarządzanie serią produktową eduSensus oraz rozwój nowych produktów w portfolio. Od 20 lat tworzy edukacyjne programy multimedialne i inne rozwiązania technologiczne przeznaczone dla terapeutów pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Pomysłodawczyni koncepcji serii eduSensus LOGOPEDIA PRO i współautorka scenariuszy. Wraz z zespołami produktowymi stworzyła kilkadziesiąt cyfrowych programów, pomocy dydaktycznych oraz platform wspierających pracę terapeutów i nauczycieli, korzystając ze swoich doświadczeń z pracy jako nauczyciel języka polskiego, języka angielskiego i logopeda w przedszkolu i szkole.

Marek Grzywna

Trener z zakresu edukacji i biznesu, coach AI, dyrektor szkoły. Właściciel firmy edukacyjnej. Ekspert z zakresu sztucznej inteligencji, metodyki nauczania, nowych technologii. Prowadzący kanał na YouTube oraz profile w mediach społecznościowych pod nazwą Markowa_edukacja. Z wykształcenia biolog i informatyk.

W 2019 roku odbył kurs coachów sztucznej inteligencji Intel AI4Youth. Jest zwycięzcą etapu globalnego konkursu dla kreatorów sztucznej inteligencji AI Impact Shaper. Ambasador międzynarodowych firm i instytucji tj. Intel czy Dell Technologies.

Karierę zawodową zaczynał Jako nauczyciel biologii i przyrody, już w pierwszym roku pracy (2013) stworzył innowacyjny program nauczania języka angielskiego i przyrody o nazwie Science, który był realizowany jako innowacja pedagogiczna. Jest twórcą wielu publikacji naukowych. Jest autorem 4-tomowej publikacji przygotowującej do matury z biologii w wydawnictwie Biomedica oraz autorem e-booków i artykułów dotyczących sztucznej inteligencji, nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych.

Michalina Ignaciuk

Pedagożka w szkole w Gdańsku. Prowadzi terapię pedagogiczną dla dzieci i młodzieży ze zróżnicowanymi potrzebami w uczeniu się, w tym z dysleksją czy ADHD, a także warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców i nauczycieli. W pracy z uczniami kładzie nacisk na budowanie pozytywnych relacji oraz aktywne wykorzystywanie nowoczesnych technologii, w tym wirtualnej rzeczywistości (VR). Doktor Nauk Humanistycznych i Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w dyscyplinie pedagogika. Finalistka I edycji konkursu Nauczyciel Jutr@. Popularyzuje w Internecie, w tym na kanale YouTube, wiedzę pedagogiczną jako „Pedagog Michalina”. 
W sieci znana właśnie pod tą nazwą: IG https://www.instagram.com/pedagog_michalina/?hl=pl

Anna Lewandowska

ekspertka w obszarze innowacji edukacyjnych i nowych technologii w nauczaniu. Od lat związana z sektorem edukacji i EdTech, łączy doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi, tworzeniu produktów cyfrowych oraz wdrażaniu nowoczesnych narzędzi wspierających proces uczenia się.

Jako Dyrektor Operacyjny w PixBlocks odpowiadała za rozwój aplikacji do nauki programowania, a w firmie Learn Teach Explore (LTE) – za budowę i rozwój aplikacji Shapes 3D, wspierającej naukę geometrii. Obecnie jako członek zarządu w Knoocker kieruje rozwojem produktów edukacyjnych, w tym rozwiązań mieszanej rzeczywistości”  (MR - od ang. Mixed Reality) i technologii wspierających nauczanie. 

Współpracowała także z uczelniami wyższymi, gdzie koordynowała projekty badawcze i edukacyjne oraz tworzyła programy i materiały dydaktyczne.

Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów podyplomowych z zakresu eMarketingu i reklamy oraz Akademii Trenera. Aktualnie kontynuuje swoją ścieżkę rozwoju akademickiego, studiując psychologię. Łączy wiedzę akademicką z praktyką w obszarze innowacji i rozwoju edukacji.

Katarzyna Sirak

Pedagog specjalny i terapeuta z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Przez 10 lat kierowała szkołą, w której funkcjonowały klasy integracyjne dostępne dla dzieci ze spektrum autyzmu.
Współautorka podręczników do edukacji wczesnoszkolnej oraz autorka publikacji metodycznych dotyczących pracy terapeutycznej. Obecnie odpowiada za wartość merytoryczną programów cyfrowych wydawnictwa Nowa Era.

Marcin Sołodki

Pedagog zdolności, ekspert edtech, absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej i Wojskowej Akademii Technicznej. Promuje, projektuje i rozwija zdalne metody nauczania, wspierając firmy i organizacje pozarządowe. Twórca e-learningowych projektów dla dzieci i dorosłych, posiada certyfikat trenera, prowadzi warsztaty z nowoczesnej edukacji oraz zagrożeń internetowych.

Jest współzałożycielem szkoły "Dobre Kursy IT," innowacyjnej placówki edukacyjnej, oferującej intensywne bootcampy online w obszarze testowania oprogramowania, zarządzania projektami, programowania, analizy biznesowej oraz innych specjalizacji IT. Jego zaangażowanie w rozwijanie umiejętności przyszłych specjalistów branży IT sprawiło, że szkoła ta stała się znaczącym graczem na rynku edukacyjnym.

Marcin projektuje aplikacje mobilne, webowe, gry komputerowe, aplikacje VR i AR, wykorzystując swoją wiedzę do tworzenia innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych. Przeprowadził ponad 100 edukacyjnych startupów digitalizując ich programy edukacyjne.

Link do profilu: https://pl.linkedin.com/in/marcin-solodki

Ewa Śniegowska

Pedagog specjalny i licencjonowany terapeuta behawioralny z ponad 30-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu. Związana ze Specjalnym Ośrodkiem Rewalidacyjno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku, gdzie pełni rolę nauczyciela dyplomowanego.

Zwolenniczka przyjaznej terapii behawioralnej, opartej na szacunku i skutecznych rozwiązaniach wspierających pozytywne zmiany w zachowaniu uczniów. Współzałożycielka i prezeska Stowarzyszenia „Autyzm Bliżej Ciebie”, w ramach którego działa punkt diagnostyczno-konsultacyjny specjalizujący się w rozpoznawaniu zaburzeń ze spektrum autyzmu.

Współautorka programu multimedialnego „Spektrum Autyzmu PRO” (poziom 1 i 2), stworzonego z myślą o rozwijaniu kompetencji społecznych, samodzielności i samoświadomości dzieci i młodzieży w spektrum.

Prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych oraz rodziców, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Prywatnie pasjonatka podróży i życia rodzinnego.

Anna Walencik-Topiłko

Doktor nauk humanistycznych, uniwersytecki pracownik dydaktyczny, adiunkt.

Z wykształcenia językoznawca, logopeda (neurologopeda, logorytmik, specjalista w zakresie emisji głosu). Od ponad dwudziestu lat zajmuje się logopedią zarówno teoretycznie, jak i praktycznie. Jest autorką licznych publikacji naukowych, współautorką podręczników akademickich z logopedii i neurologopedii, a także trenerem i szkoleniowcem. Opracowała m.in. programy multimedialne Czytam i piszę oraz Logorytmikę. Opiekun merytoryczny pakietu programów multimedialnych LOGOPEDIA PRO (Wydawnictwo Nowa Era). Twórca piosenek, wierszyków i opowiadań logopedycznych. Prowadzi gabinet logopedyczny, w którym na diagnozę i terapię przyjmuje pacjentów dorosłych oraz dzieci (zróżnicowane zaburzenia komunikacji językowej).

Współpracowała przy tworzeniu programów z serii LOGOPEDIA PRO, w tym programu okołologopedycznego LOGORYTMIKA PRO, a także programu PERCEPCJA SŁUCHOWA I PRZETWARZANIE SŁUCHOWE PRO.

Twórczyni cyklu PogadANKA LOGOpedyczna. 

Profil na Facebooku: facebook.com/logawt

Kanał na YouTube: Anna Walencik-Topiłko - YouTube

Patronat honorowy

Patroni medialni

Partnerzy