Pytanie czym jest, a czym powinna być szkoła długo czekało na odpowiedź − o tym, że mnożą się lekcje, które możemy odrobić i o odpowiedziach, których udziela nam koronawirus.
O pokoleniu „płatków śniegu” oraz nauczycielskej empatii i wrażliwości − jak uzupełniać pokłady tego co koi i leczy?
Neuroplastyczność przed i w czasie kryzysu − o tym jak mózg radzi sobie pod presją i dlaczego piątka piątce nie równa.
O „klauzuli sumienia” nauczycieli i o tym że Penderecki miał rację mówiąc: „jak się sadzi labirynt to zna się wszystkie drzewa.
O prowadzącej
Anna Hryniewicz - psycholog z doświadczeniem zawodowym zdobywanym w publicznych i prywatnych placówkach związanych z pomocą psychologiczną, edukacją i rozwojem osobistym. Prowadzi szkolenia dla szkół, przedszkoli i żłobków w oparciu o autorski program „Edukacja to relacja" oraz „Zabawy Fundamentalne” C. Rose. Prowadzi również coaching dla rodziców. Współpracuje z wydawnictwem Nowa Era.