Webinaria
Anita Wrzeszcznauczyciel matematyki z dwudziestoczteroletnim doświadczeniem
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tradycyjne metody nauczania nie zawsze są wystarczająco skuteczne? Współczesny uczeń coraz częściej nudzi się na lekcjach, ma problem z utrzymaniem uwagi, zapamiętywaniem informacji. Naturalnym środowiskiem dla młodzieży jest świat gier, kultura obrazkowa. Jak w ten trend wpisuje się wirtualna rzeczywistość, jak może wspomóc nauczyciela w prowadzeniu lekcji matematyki?
Dlaczego warto wprowadzić do szkoły wirtualną rzeczywistość? Aplikacja Geometria przestrzenna – stereometria, jak ją wykorzystać podczas lekcji matematyki? Jak przeprowadzić lekcję z Empiriuszem w 20-30 osobowej klasie? Na te i inne pytanie znajdziesz odpowiedź w poniższym webinarium. Dowiedz się, jak wirtualna rzeczywistość może przekształcić sposób, w jaki uczniowie postrzegają i przyswajają wiedzę dotyczącą geometrii przestrzennej. Wprowadź nowoczesne metody nauczania do swojej szkoły i ucz z pasją!
Anna Helminnauczyciel dyplomowany, egzaminator egzaminu maturalnego z biologii
Zauważyłeś już, że klasyczne metody nauczania nie zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty? Obecnie uczniowie coraz częściej tracą zainteresowanie lekcjami, mają problem z utrzymaniem uwagi i zapamiętywaniem informacji. Młodzież naturalnie identyfikuje się ze światem gier i kulturą wizualną. Jak wirtualna rzeczywistość wpisuje się w ten nurt i w jaki sposób może wspomagać nauczycieli w prowadzeniu lekcji biologii? Co sprawia, że wprowadzenie wirtualnej rzeczywistości do szkoły jest wartościowe?
Jak skorzystać z wirtualnego atlasu anatomicznego podczas lekcji biologii? Jak sprawnie zorganizować lekcję z Empiriuszem w dużej klasie? Znajdź inspirację w fascynujących zasobach dostępnych w Wirtualnym atlasa anatomicznym. Obejrzyj webinarium, aby odkryć, w jaki sposób wirtualna rzeczywistość może rewolucjonizować sposób, w jaki uczniowie przyswajają wiedzę na temat anatomii człowieka. Przenieś tradycyjne metody nauczania na wyższy poziom i ucz z pasją!
Marcin SołodkiPedagog zdolności, certyfikowany trener, ekspert edtech
Jako dorośli mamy świadomość, że nowe technologie są magnesem. Wiemy również, że jesteśmy odpowiedzialni za pokazanie młodym ludziom w jaki sposób mądrze i bezpiecznie wykorzystywać technologie. Jak są najnowsze trendy edtech? Jak bezpiecznie korzystać z nowoczesnych technologii? Jaki są korzyści dla uczniów, nauczycieli i szkoły? Zapraszamy do obejrzenia webinarium!
Anna DąbrowskaPopularyzator nauki, specjalistka w obszarze edukacji online
Czym jest VR (wirtualna rzeczywistość)? Jak wprowadzać elementy VR, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał podczas lekcji? W jaki sposób wpleść nowoczesną technologię w codzienną pracę nauczyciela? Rola nauczyciela podczas lekcji z wykorzystaniem VR. Motywowanie uczniów poprzez zaproszenie do świata nowoczesnych technologii. Podczas spotkania prezentujemy doświadczenie przeprowadzone w wirtualnym laboratorium.
Marcin SołodkiPedagog zdolności, certyfikowany trener, ekspert edtech
Zapraszamy do obejrzenia prelekcji nt. wykorzystania technologii VR w edukacji. Prelekcję prowadzi Marcin Sołodki: pedagog zdolności, certyfikowany trener, ekspert edtech. Autor znanych w Polsce projektów e-learningowych dla dzieci, m.in. Sieciaki.pl oraz platform do zdalnej edukacji.
Czy nowa technologia nam zagraża? Jakie są najnowsze trendy edtech? Jakie korzyści dla nauczycieli i uczniów niesie wykorzystanie technologii VR w szkole? Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedzi w poniższym wideo.
Patrycja ŚciślewskaRedaktor chemii
Wirtualna rzeczywistość (VR) daje niesamowitą możliwość doświadczania złożoności świata. W wielu dziedzinach nauki dzięki VR możliwe jest bezpieczne przeprowadzanie skomplikowanych doświadczeń, zabiegów, symulacji. Nic dziwnego, że te nowoczesne metody edukowania wchodzą do szkół – także do pracowni chemicznej! Sprawdź, jak działa Wirtualne Laboratorium Empiriusz