
Pierwsza Pomoc w wirtualnej rzeczywistości z Empiriuszem 2.0
Realistyczna nauka pierwszej pomocy dzięki technologii VR
W sytuacjach zagrożenia życia liczy się każda sekunda. Dzięki aplikacji 4 HELP VR użytkownicy gogli Empiriusz 2.0 mogą w praktyczny sposób uczyć się skutecznego udzielania pierwszej pomocy – w tym resuscytacji krążeniowo-oddechowej (RKO) – w realistycznym i interaktywnym środowisku wirtualnym.
To nowoczesne rozwiązanie edukacyjne pozwala przełożyć teorię na działanie, umożliwiając bezpieczne ćwiczenia w warunkach wiernie odwzorowujących rzeczywistość.
To nowoczesne rozwiązanie edukacyjne pozwala przełożyć teorię na działanie, umożliwiając bezpieczne ćwiczenia w warunkach wiernie odwzorowujących rzeczywistość.
Co wyróżnia 4 HELP VR na goglach Empiriusz 2.0?

- Realistyczne symulacje RKO i sytuacji kryzysowych
Ćwiczenia z użyciem gogli Empiriusz 2.0 odzwierciedlają warunki panujące na miejscu zdarzenia – od dźwięków, przez przestrzeń, po kontakt z poszkodowanym. Użytkownik ćwiczy RKO krok po kroku, rozwijając praktyczne umiejętności, które mogą uratować życie. - Wirtualny trener Paramedicus
Interaktywny przewodnik prowadzi użytkowników przez każde ćwiczenie, zapewniając wsparcie i wskazówki. Szkolenie staje się nie tylko efektywne, ale również angażujące i dostosowane do tempa ucznia. - Bezpieczne środowisko nauki
Wirtualna rzeczywistość umożliwia testowanie różnych scenariuszy bez ryzyka – idealne do nauki prawidłowego wykonywania uciśnięć klatki piersiowej.
Dlaczego warto szkolić uczniów z pierwszej pomocy w VR?

- Skuteczniejsza nauka RKO – praktyka w warunkach bliskich realnym zwiększa zapamiętywanie procedur i pewność działania.
- Bezpieczne szkolenie bez stresu – możliwość wielokrotnego powtarzania ćwiczeń bez konsekwencji błędów.
- Zaangażowanie uczniów – technologia VR zwiększa motywację i aktywność uczniów na zajęciach.
- Przygotowanie do realnych sytuacji – doświadczenie VR daje przewagę w sytuacjach, gdy konieczna jest natychmiastowa reakcja.
Przenieś naukę pierwszej pomocy w swojej szkole do świata VR

Aplikacja 4 Help VR sprawdzi się doskonale:
- Edukacja dla bezpieczeństwa (EDB) – praktyczna nauka pierwszej pomocy, w tym RKO, obsługi AED i reagowania w sytuacjach kryzysowych.
- Wychowanie fizyczne (WF) – elementy pierwszej pomocy w kontekście urazów, kontuzji i nagłych zdarzeń sportowych.
- Biologia i przyroda – poznawanie funkcjonowania organizmu człowieka i mechanizmów ratowania życia.
- Zajęcia profilaktyczne, wychowawcze i tematyczne projekty szkolne – podnoszenie świadomości i umiejętności uczniów w zakresie bezpieczeństwa.
Cena i zasady dostępu do 4 HELP VR na goglach Empiriusz 2.0
Aplikacja 4 HELP VR jest dostępna wyłącznie dla aktywnych użytkowników gogli Empiriusz 2.0, którzy posiadają aktualny dostęp do platformy z aplikacjami Empiriusz 2.0. Aby móc korzystać z 4 HELP VR, wymagane jest aktywne konto na platformie.
🔐 Dostęp do aplikacji 4 HELP VR można wykupić na okres 3 lat, z możliwością korzystania ze wszystkich funkcji oraz przyszłych aktualizacji.
💰 Cena katalogowa: 3200 zł brutto (opłata jednorazowa za 3-letni dostęp).
ℹ️ Uwaga: Zestaw nie zawiera fantoma. Można go dokupić oddzielnie lub wykorzystać już posiadany w szkole fantom.