Specjalistka terapii pedagogicznej, filolożka klasyczna, oligofrenopedagożka, surdopedagożka, arteterapeutka. Pasjonatka aktywnego, zindywidualizowanego podejścia do kształcenia dzieci w oparciu o mocne strony, nauczania wielozmysłowego i pracy przez zabawę. Autorka szkoleń i warsztatów na temat pracy na mocnych stronach, elastyczności w myśleniu i działaniu. Społeczna dyrektorka Poradni Diagnostyczno-Terapeutycznej, honorowa członkini Polskiego Towarzystwa Dysleksji, współautorka szkoleń i konferencji, konsultantka do spraw specyficznych trudności w uczeniu się w aspekcie prawnym i praktycznym, terapeutka dysleksji, nauczycielka i wychowawczyni w klasach terapeutycznych.
Współpraca przy tworzeniu programów DYSLEKSJA PRO Poziom 2; KONCENTRACJA UWAGI PRO a także programu PERCEPCJA SŁUCHOWA I PRZETWARZANIE SŁUCHOWE PRO.