Javascript is required
Przejdź do treści głównej

Multimedialne programy terapeutyczne

Dowiedz się więcej

DYSLEKSJA PRO

Program do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym
Dowiedz się więcej

DYSLEKSJA PRO Poziom 2

Program do pracy z uczniami klas 4-8

Cyfrowy uczeń 2025-2029

Oprogramowanie eduSensus spełnia wymagania rządowego programu Cyfrowy uczeń 2025-2029 i likwiduje bariery w dostępie do treści nauczania oraz wspiera aktywność i uczestnictwo dzieci w zajęciach edukacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych.

Programy terapeutyczne z serii eduSensus zawierają szereg ćwiczeń interaktywnych oraz kart pracy, czyli cyfrowych materiałów ćwiczeniowych, które wspierają rozwój konkretnych umiejętności u dzieci i młodzieży. Programy eduSensus mają charakter multimedialny i interaktywny, dzięki cyfrowym materiałom edukacyjnym, takim jak prezentacje, ilustracje, animacje, filmy, gry, nagrania audio, które wykorzystują różne środki przekazu i rodzaje aktywności w celu zwiększenia zainteresowania i zaangażowania dzieci.

Akademia SPE: Dysleksja

Artykuły, prelekcje i webinaria poświęcone terapii pedagogicznej - przeczytaj i obejrzyj porady i dobre praktyki polecane przez ekspertów. 

 
  • Organizacja pomocy w nauce czytania i pisania w szkole

    Organizacja pomocy w nauce czytania i pisania w szkole

    Uczeń z dysleksją w szkole - jakiego rodzaju pomoc może otrzymać i w jaki sposób przebiega jej organizacja?
  • Zwykło się uważać, że dzieci i młodzież z dysleksją ze względu na swoje deficyty potrzebują specjalnego podejścia do nauczania. To częściowo prawda, bo każdy uczeń z dysleksją wymaga indywidualizacji w edukacji. Ale z badań i praktyki pedagogów wynika, że dzieci z dysleksją niekoniecznie muszą być obarczone innymi trudnościami szkolnymi. Co więcej, mogą być szczególnie uzdolnione w innych dziedzinach, lub mają odmienny od standardowego styl uczenia się. Czy można więc mówić o mocnych stronach dysleksji? Przeczytaj co o tym nurcie pisze Marta Badowska, terapeuta pedagogiczny i wiceprzewodnicząca Polskiego Towarzystwa Dysleksji.
  • Według badań nowe technologie cieszą się szczególnym zainteresowaniem uczniów z trudnościami w uczeniu się. W jaki sposób można wykorzystać ten fakt w terapii pedagogicznej i w dydaktyce?