Podejdźcie do egzaminu na spokojnie

Przygotowania do egzaminów kończących poszczególne etapy edukacji to trudny czas dla uczniów i rodziców. Ci pierwsi mają przed sobą wiele nauki. Ci drudzy chcieliby im skutecznie pomóc. Jednak czy jest to możliwe? Naturalnie! Rola rodzica czy opiekuna nie musi ograniczać się do trzymania kciuków! W ofercie Nowej Ery znajdują się sprawdzone, kompletne kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty i do egzaminu maturalnego ze wszystkich przedmiotów. Zawierają one najlepsze na rynku repetytoria, prawdziwe arkusze egzaminacyjne i są zgodne z najnowszymi wytycznymi CKE.  Podpowiadają także, jak krok po kroku zaplanować proces przygotowań, aby nie stracić ani jednego cennego dnia. Postawcie na Nową Erę, a do egzaminu podejdziecie na spokojnie.

Egzamin ósmoklasisty

Najważniejsze informacje dotyczące egzaminu ósmoklasisty. Rozwiązania, które umożliwią sprawne i skuteczne przygotowania do egzaminu.

czytaj więcej

Egzamin maturalny

Wyjątkowe rozwiązania stworzone przez ekspertów, oferujące praktyczne i efektywne przygotowanie do matury, w pełni dostosowane do obowiązującej formuły egzaminu.

czytaj więcej

Najnowsze

Jaki był egzamin ósmoklasisty z polskiego?

Specjalnie dla Was opinia Katarzyny Łęk, nauczycielki tego przedmiotu, która przygotowywała swoich uczniów do pierwszego w historii egzaminu klas ósmych w XXI wieku.

Wyniki próbnego egzaminu ósmoklasisty

Do próbnego egzaminu z Nową Erą przystąpił co drugi ósmoklasista w Polsce. Najłatwiejszy okazał się egzamin z języka polskiego, najtrudniejszy – z matematyki. Jakie zadania sprawiły najwięcej problemów?

Uwagi o wynikach próbnej matury 2018

Ocenę próbnej matury Nowej Ery warto oprzeć na porównaniu z maturą właściwą organizowaną przez CKE. Z porównania struktury arkuszy wynika podobieństwo narzędzi badawczych pozwalające na uznanie, że można mówić o korelacji na poziomie umiejętności ogólnych. Wyniki próbnej matury NE potwierdzają to, co można wyczytać w sprawozdaniach CKE sporządzonych po ostatnich kilku maturach. Umiejętności prostsze, algorytmiczne, są przez uczniów opanowane nieźle, ale im większa złożoność operacji do wykonania lub dłuższy ciąg logicznych wnioskowań, tym gorzej.

Zobacz także