STEM w polskich szkołach

Celem programu Laboratoria Przyszłości jest zwiększenie zainteresowania młodych ludzi kierunkami STEM, dlatego też propozycja edukacyjna Nowej Ery pomaga rozbudzać wśród młodzieży pasje przyrodnicze, technologiczne i matematyczne, co w przyszłości przełoży się na losy zawodowe uczniów. 

Warto zaznaczyć, że metodologia STEM nie zakłada korzystania jedynie z nowinek technicznych, takich jak wirtualna rzeczywistość czy druk 3D. Niezwykle ważnym aspektem tego typu zajęć są także narzędzia analogowe, jak na przykład stacje lutownicze, narzędzia stolarskie i klocki lego, a przede wszystkim praca w trybie projektowym dostosowanym do wieku oraz umiejętności uczestników i uczestniczek.

Oferta Nowej Ery wychodzi naprzeciw potrzebom poznawczym dzieci i młodzieży. Proponowane przez nas wyposażenie wprowadza do szkolnego nauczania komponent technologiczny, który skutecznie angażuje młodzież w proces dydaktyczny.

Rozwiązania Nowej Ery w programie Laboratoria Przyszłości

Praktyczne porady

Edukacja STEM a Laboratoria Przyszłości

Termin STREAM został utworzony od angielskich nazw dziedzin: nauki, technologii, robotyki/umiejętności czytania, inżynierii, sztuki i matematyki (science, technologies, robotics/reading, engineering, arts, mathematics). Koncepcja ta powstała w USA jako STEM (science, technologies, engineering, mathematics), a z czasem rozwinęła się o kolejne obszary: robotykę/umiejętność czytania oraz sztukę (robotics/reading, arts)[1].

Czy wirtualna rzeczywistość zastąpi nauczyciela?

Żyjemy w czasach, w których dynamicznie rozwijające się nowoczesne technologie skłaniają do zadania tytułowego pytania. Wpływ na to miała trwająca pandemia COVID-19, która skłoniła nauczycieli, specjalistów i w ogóle edukatorów z całego świata do sięgnięcia po różne narzędzia technologiczne niezbędne w edukacji zdalnej

Wirtualna rzeczywistość w nauce

Nowoczesne technologie pozwalają coraz lepiej kształcić specjalistów

Mikrokontrolery w szkole – jak to ugryźć?

Edukacja, zarówno formalna jak i pozaformalna, coraz silniej dostrzega konieczność zajęcia się nowymi technologiami. Przez ostatnie kilka lat sporo się zmieniło zarówno w warstwie dydaktycznej, jak i technicznej. W podstawie programowej informatyki silniejszy nacisk położono na algorytmikę oraz programowanie. Nie od dziś spotykamy się w szkole z tablicami interaktywnymi, nie dziwią laptopy, pracownie tabletowe. Nowoczesne szkoły idą o krok dalej – coraz częściej wyposażają swoje pracownie w roboty oraz mikrokontrolery.  

Skontaktuj się z nami

Wypełnij poniższy formularz, aby poznać więcej szczegółów o pełnej ofercie Nowej Ery w programie "Laboratoria Przyszłości". Z przyjemnością przedstawimy Ci ofertę i pomożemy wybrać optymalny pakiet dla szkoły!

Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Nowa Era Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 146 D, 02-305 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000031950, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 527-13-74-376, REGON 012186107, kapitał zakładowy w wysokości 627 900 PLN, kontakt: e-mail nowaera@nowaera.pl, tel. 801 88 10 10 lub 58 721 48 00.

Szczegółowa informacja na temat przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem: https://www.nowaera.pl/kontakt#contact-form

Zobacz także