Być bliżej uczniów…

W podręcznikach serii „To się liczy!” zadbaliśmy o taki dobór tematów i zadań, by zainteresować uczniów i pokazać im sens uczenia się matematyki. Dzięki wykorzystanym rozwiązaniom, które są bliskie uczniom, dostosowane do ich wieku i percepcji, chcemy przekonać młodzież, że matematyka jest potrzebna i warto się jej uczyć.

 

Przemyślany układ treści

W podręczniku wprowadziliśmy rozwiązania dostosowane do młodszego ucznia. Omawiany materiał podzielony jest na krótkie rozdziały, złożone z niezbyt obszernych lekcji. Poszczególne tematy mają stałą i powtarzalną budowę, co ułatwia uczniowi pracę z podręcznikiem i naukę.

Stała budowa tematu

W podręczniku każdy temat ma powtarzalną strukturę. Elementy lekcji zostały wyraźnie oznaczone, a przejrzysta szata graficzna zapewnia czytelną nawigację. Dzięki takim rozwiązaniom korzystanie z podręcznika jest łatwe i intuicyjne.

Zbiór zadań zintegrowany z podręcznikiem

Zbiór zadań połączyliśmy z podręcznikiem. Dzięki temu nauczyciel ma w jednym miejscu ćwiczenia o zróżnicowanym poziomie trudności i może wybrać zadania dla uczniów o różnych zainteresowaniach i umiejętnościach.

 

Wszystkie rozwiązania

Być bliżej uczniów…

W podręcznikach serii „To się liczy!” zadbaliśmy o taki dobór tematów i zadań, by zainteresować uczniów i pokazać im sens uczenia się matematyki. Dzięki wykorzystanym rozwiązaniom, które są bliskie uczniom, dostosowane do ich wieku i percepcji, chcemy przekonać młodzież, że matematyka jest potrzebna i warto się jej uczyć.

Matematyka wcale nie musi być trudna

Niejednemu lekcje matematyki kojarzą się z niezliczoną liczbą zadań rozwiązywanych na tablicy. W podręczniku „To się liczy!” każda lekcja zawiera niezbędne treści, przedstawione w uporządkowany, prosty i przejrzysty sposób, oraz wiele rozwiązań pomagających zapamiętać ważne informacje.

Matematyka się liczy na co dzień

Jednym z najczęstszych pytań uczniów jest: „Po co się tego uczymy?”. Żeby rozwiać ich wątpliwości, osadzamy zadania matematyczne w sytuacjach im bliskich, realnych, takich, z którymi mogą się spotkać na co dzień, również w życiu zawodowym. Taki kontekst pozwala zrozumieć sens uczenia się matematyki.