Program "Aktywna Tablica" 2024 to szansa dla szkoły, w której uczą się dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, na otrzymanie 35 000 zł wsparcia finansowego. Razem z wymaganym wkładem własnym, to nawet 43 750 zł dla placówki.
Program "Aktywna Tablica" 2024 to szansa dla szkoły, w której uczą się dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, na otrzymanie 35 000 zł wsparcia finansowego. Razem z wymaganym wkładem własnym, to nawet 43 750 zł dla placówki.
Według badań Nowej Ery dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi może być w szkołach podstawowych ponad 30%. MEN oszacował, że pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkołach powinna obejmować nawet 35% uczniów szkół podstawowych i ówczesnych szkół gimnazjalnych.
W planach resortu edukacji to nauczyciel ma być pierwszym diagnostą dziecka – pierwsze kroki MEN już podjął przedefiniowując obowiązki dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz zmieniając zasady finansowania tej pomocy dla uczniów. Z naszych badań wynika, że większość nauczycieli jest żywo zainteresowana tematem SPE, a blisko 90% z nich prowadzi zajęcia wyrównawcze.
Na wszystkie te potrzeby odpowiada oferta programów multimedialnych eduSensus. To nowoczesne narzędzia mające wspierać dyrektorów i nauczycieli szkół podstawowych w realizacji podstawy programowej i pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
W naszej ofercie znajdują się zarówno programy multimedialne jak i sprzęt do pracy z uczniami ze SPE, spełniający wymogi programu Aktywna tablica 2020-2024, dla szkół w których kształcą się uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Programy terapeutyczne eduSensus, w tym programy o deklaracji zgodności wyrobów medycznych, to gwarantowane bezpieczeństwo pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Profilaktyka i terapia logopedyczna z programami serii najczęściej wybieranej przez logopedów.
NOWOŚĆ 2022. narzędzie do terapii uczniów klas 4-8 z zaburzeniami procesów uczenia się.
Multimedialne oprogramowanie rozwijające predyspozycje matematyczne oraz wspomagające diagnozę i terapię zaburzeń w tym zakresie.
NOWOŚĆ 2022. Wsparcie profilaktyki i terapię dzieci i młodzieży z trudnościami w koncentracji I deficytami uwagi.
Program do terapii starszych dzieci szkolnych i młodzieży.
Innowacyjny system do treningu uwagi słuchowej oparty o założenia metody prof. Alfreda Tomatisa.
NOWOŚĆ. Rozwój emocjonalno-społeczny uczniów w wieku 10-15 lat.
Wsparcie w terapii zaburzeń percepcji słuchowej i przetwarzania słuchowego, w tym centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego u dzieci i młodzieży w wieku 6–15 lat.
Moc emocji to nowoczesny program do rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych dzieci.
Program do wykorzystania w pracy dydaktycznej oraz na zajęciach wyrównawczych w klasach 1-2. Wspiera rozwój kompetencji kluczowych.
Zestaw ćwiczeń na tablicę interaktywną wspierających nauczycieli przedszkola oraz nauczycieli klas pierwszych w pracy z grupą dzieci zróżnicowaną pod względem wieku i kompetencji.
Program multimedialny stanowiący narzędzie do realizacji zajęć metodą projektów dla dzieci w młodszym wieku szkolnym.
Nowoczesny produkt zawierający pierwsze na rynku w pełni interaktywne i multimedialne katechezy na miarę XXI wieku.
Funkcjonalna pomoc dydaktyczna przygotowana dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych w klasach 4–8. Program zawiera ciekawe zasoby i scenariusze lekcyjne.
Funkcjonalna pomoc dydaktyczna przygotowana dla nauczycieli historii szkół podstawowych w klasach 4–8. Program zawiera ciekawe zasoby i scenariusze lekcyjne.
Funkcjonalna pomoc dydaktyczna przygotowana dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych (klasy 4–8). Program zawiera ciekawe zasoby i scenariusze lekcyjne.
Funkcjonalna pomoc dydaktyczna przygotowana dla nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych w klasach 4–8. Program zawiera ciekawe zasoby i scenariusze lekcyjne.
Materiały edukacyjne i ćwiczeniowe dedykowane potrzebom uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, a także tych w spektrum autyzmu. Publikacje z serii "Pewny start" i "Akademia pomysłów" odpowiadają zakresem nauczaniu odpowiednio na poziomie klas 1-3 szkoły podstawowej, lub klas 4-8 szkoły podstawowej.
Publikacje spełniają wymogi dotacji celowej na zakup materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych dla uczniów z orzeczeniami.
Jak wypełniać obowiązki pomocy psychologiczno-pedagogicznej, gdy szkoły i przedszkola są zamknięte, albo pomimo otwarcia część dzieci nadal uczy się zdalnie? Jak skutecznie pracować zdalnie z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych?
Umów prezentację zdalną a przekonasz się, jak wykorzystać programy multimedialne eduSensus, by móc kontynuować terapię, uatrakcyjnić zajęcia, lub uprościć raportowanie ze swojej pracy. Zostaw kontakt do siebie − oddzwonimy.
dowiedz się więcej